• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

gica:
    Än så länge säger inte min M2B så mycket alls, men jag misstänker att så fort våra förlovningsringar sitter där dom ska och det blir mer "på riktigt" - DÅ kommer han vara väldigt noga med att få vara med och bestämma Annars åker han på stryk

• Maggies

Vilken är den bästa bröllopstidningen då om man bara vill köpa en?

• Pumpkin

Lucy_: ALLA
    Nej men ska man ha en svensk tidning tycker jag att Amelias Brud&llop är bäst, engelsk så är nog Brides bäst och amerikansk då är det Martha Stewart som gäller!

• Maggies

~Norrsken~: Okej. Måste börja spåna lite i idéer.

• Pumpkin

Haha, jag har så många bröllopstidningar nu att jag skulle kunna starta ett bröllopsbibliotek

• Maggies

Jaså, haha. Jag har en än så länge.

Jag har en fråga. Skulle vilja höra lite spontana tankar bara. Hur skulle ni reagera om ni började på universitetet och blev klasskompis med en 19-årig nygift tjej? Bara en fundering. Det är väl iofs inte nåt konstigt, men väl ovanligt.

• Pumpkin

Det kan jag svara på direkt, eftersom det hände mig för 1,5 år sen!

Jag tror att de flesta undrade lite om dom var kristna eller så från början, men så fort vi alla lärt känna varandra och hon berättat varför dom gift sig (för att dom älskade varandra och tyckte det var onödigt att vänta) så hade folk bara positivt att säga om saken. Många tyckte att det var väldigt tufft att vara gift när man är så ung

• Maggies

Tack för svaret! Jag undrar lite eftersom jag skulle kunna vara i den situationen till hösten, men jag tror att det vore smart att i alla fall hinna läsa en eller två terminer och liksom komma igång och inte förändra allt på en gång (gifta sig, flytta, börja i en ny skola i en ny stad...) Plus att man kanske inte ska chocka föräldrarna.

• Pumpkin

Men ni ska väl gifta er 2008?

• Maggies

Mja, inget är ju bestämt än... Men just på grund av det så verkar det som att 2008 är det bästa. Fast det skulle vara kul till sommaren också.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4