2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Sambon plockade precis upp Schalins broschyren, tittade på mig och sa "Visst var det dom här ringarna vi skulle ha?"
norrsken... Vilka av schalins ringarna ska ni ha.. Köper ni i butik eller via internet.. Jempguld.se är betydligt billigare än i butik.. Vi "tjänade" 6 tusen ca på att beställa via dem..
~Norrsken~: Undrar också vilka Schalins-ringar ni ska ha. Vi har också det, men de är köpta i butik. Det blev dyrare, men söt som han är så ville inte pojken beställa via internet då vi provat ringarna i den butiken.
hahha.. Vi var lite fula och provade på ett ställe.. Sa att vi skule återkomma senare..
HHAHAH, det gjorde vi inte... *skämms*
drömbrud:
Jag vet faktiskt inte om han tänker beställa dom via nätet eller i butik. Jag har tipsat om nätet (vigselbutiken.se) men jag tror att han vill beställa i butik. Men som sagt, I don't know.
Jag ska ha Mountain Everest och han ska ha en likadan fast utan stenar. I rött guld ska dom vara.
drömbrud: Ja, så ville jag också göra! Tjäna lite på det hela. Fast okej, det var ju snällt gjort att köpa där i alla fall.
~Norrsken~: Ah, Mountain Everest är riktigt fin.
Lucy_: Jag vet, jag älskar den!
Och den ser perfekt ut på fingret
Helloo!! vad fin ringen var!! de n blir jätte bra! :) jag har ju också en ring med stenar, men jag tycker det har vart svårt att hitta en bra vigselring...
Vi köpte på vigselbutiken... de var jätte snälla och trevliga!!! vi är kanonnöjda!! min gubbe beställde lite sent men de skyndade på beställningen så han skulle hinna få dem till rätt datum :)
~Norrsken~¨: tråkigt att du har svårt att hitta bra bh:ar... min syster har också jätte svårt och också en udda storlek så hon hatar också att köpa underkläder... och ännu värre är det med badkläder... :(