2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
snitte:
Aha, på det viset Då har jag lärt mig nånting nytt idag också!
hihi nu slutar jag snart jobba... :) då ska jag och min älskling ut och shoppa på mellandagsrean :D när slutar du ~Norrsken~ ?
Jag slutar kl. 17.00. Borde gå på stan och leta mig ett par byxor eller två, men jag är så trött så jag vet inte om benen bär mig hem ens en gång
Snitte: Jag fick precis den tidningen av fästmannen idag :) Jag blev lite sugen på vinterbröllop när jag såg alla fina isdekorationer de hade gjort, det gör sig nog inte riktigt på midsommar ;)
Jag tycker också alltid att alla andras efternamn är så fina... Jag kommer att bli fru Kling :) Jag störde mig nåt otroligt på det namnet först, men nu har jag vant mig...
snitte: Så roligt med tipsen inför vinterbröllop! Ska ha dem i bakhuvudet.
~Norrsken~: Fint nytt namn du har! Norrsken är ju så vackert. Har dock inte sett nåt sen förra året. Men det kanske blir.
snitte & Brud 2008: Vilken bröllopstidning har ni läst i förresten?
Jag heter ett vanligt -son-namn nu och kommer få ett betydligt mer ovanligare namn efter vigseln. Har faktiskt också provat det där med att skriva namnteckningen. :-P
Lucy_: Tidningen dom pratar om är nog Allt om Bröllop, tycker mig känna igen dom där tipsen
Jo, norrsken är vackert. Vore tufft om det va det när man gifter sig. Läckert!
Brud 2008:
Gift er på vintern då
Hejsan, ja precis det var tidningen "allt om bröllop" hihi man läsaer ju allt nu så det är inte så lätt att skilja på dem hahah
Brud 2008 kling är ju jätte fint!!
Lucy_ ja visst är det kul... med namnteckningen,,, det är ju viktigt :)
hejhej alla blivande brudar!!
nu är jag hemma efter en underbar jul (förutom allt gnäll jag har skrivit om tidigare.. hehe) shoppingen gick som en dans i göteborg där jag är van att shoppa. älsklingen fick en parfym, ett par mysbyxor, ett par kallingar och rocky11, alltså seriealbumet. själv fick jag av honom parfym, trosor (som, jag fick öppna inför hela familjen, och dom var syndigt röda och porriga också, huvva vad jag skämdes!!), stickor nummer tio och äkta mohairgarn så att jag äntligen ska stickat en sjaj.
av mamma & pappa fick vi ett sällskapsspel(geni), tupperwaregrejer, en kokbok, kökshanddukar, presentkort på nilson och h&m.
sen i mellandagsrean fick vi lite grejer till från Indiska som vi ska ha i köket. dukar o sånt.
vi blev rejält bortskämda!! :D
och drömbrud, nu har jag inte ful grön jacka och skitiga skor längre!! :D:D
numera ser jag rätt respektabel ut i svart kappa och ett par mormorskängor.
ser att ni har pratat lite kring efternamn. förut på tåget klämde min fina ur sig att han vill att vi tar min mammas flicknamn. så vi kommer heta Herr och Fru Odenius som gifta! när mamma får reda på det kommer hon tjuta av glädje:D
fyfan vad jag har saknat er förresten!