2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
B & S: Det låter ju inte alls kul. Hoppas att ni får ses väldigt snart och att du ändå får en bra julafton!
GOD JUL på er alla!
Ina:
Hoppas verkligen du hittar det du söker i Gbg idag! *håller tummarna*
drömbrud:
"Hjärta" är jättefin! Vill du ha den som vigselring så tycker jag definitivt att du ska ha en förlovningsring i vitt guld också
B & S:
Usch, låter inte så kul
Vi funderar också på att bara dra iväg nån jul och mysa vi två.
God Jul allihop!
God jul allihop!
Hoppas att ni får det bra, trots problemen som ni har skrivit om...
Kram!
godjul allihopa
Snart är det julafton! God jul på er tjejer, hoppas ni får många fina klappar!
vi trodde inte att det kunde bli värre än det redan var med julafton i varsin stad mm.....men där hade vi fel!
Jag åkte hem till min mamma för hon sa att ja kunde sova över där o hämta upp våra julklappar o ja lämna hennes.
Idag när jag kom hem och skulle sitta o njuta av en pizza så märkte jag att dem brutit sig in i våran lägenhet och snott hela hans jävla server!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH hans födelsedags presenter! och 4st trosor!!!! WHAT???????????? J********* perkele ******************* pervon!
Hur äkligt e inte det nu då?! nog för dem var rena men ändå!
Sen hade dem självklart haft sönder vårat fönster så det inte gick o stänga och rivit ut saker hit o dit i hela lägenheten.Vilken trevlig julklapp vi fick.
M2b blev så förbannad att han tog svärfars bil o körde från Halmstad till GBG o hämtade ner mig fast vi tom förlorar pengar på min tågbiljett som vi redan köpt som jag skulle andvänt nu på måndag o åka ner. Han ville inte att jag skulle vara ensam där i 2 nätter till o ja ville inte heller stanna kvar där.
Han ringde också till hyresvärden o sa att nu ska vi banne mig ha en lägenhet högre upp det räckte inte med att dem kom o satte extra skyddsgrej på fönstrena så dem inte kan slås sönder när nån bankar på dem. Något dem var tvugna o göra då småglin hade börjat banka på våra fönster för ca 3v sen för o se om man va hemma.
USHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! säger ja bara!!
Hoppas på en vettigare o trevligare framtid 2007 o framåt med lite snällare männikor.
God Jul allihop!
Hoppas ni alla får en riktigt mysig julhelg!
B & S
VA FRUKTANSVÄRT!
Jag skulle bli galen!!! Hoppas kvällen blir bättre, försök koppla bort det där några timmar. Jobbigt men det är nog bäst så...
FY assÅ!! Vilka idioter det finns till männiksor!!!
God Jul på er alla!
jag kommer antagligen inte att kunna vara här på BT så mycket i framtiden eftersom vi inte har datorer att anvd-sitter just nu på m2bs föräldrars data.
I morse kom jag på att massor av bilder o info o webadresser om mitt o morsans företag har försvunnit och att ALLA mina bröllops bilder, bordsplacering, tårtor, ett vigselprogram jag hade hittat som var perfekt är helt borta! Bara för dem fanns på hårddiskarna. :(
M2b sa att dem kommer ialf bara ha problem med servern eftersom dem kommer tro att vi andv Windows hehehe.....den är skriven i Linux och det går inte o radera om man inte går in i Linux. De kommer tro att datan e paj o får slänga hela skiten. Kan också medela att moderbordet är 3år gammalt o fläckten håller på o dör konstant :P :P :P
Skrattar bäst som skrattar sist eller vad det heter! HA!