• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • gica

Ms Nordqvist:
    Mmm, det är jättefint med vinterbröllop.. men här nere är det så sällan snö, vilket jag gärna vill ha på ett vinterbröllop. Annars tycker jag att det är en kul idé med ett nyårsbröllop. En kompis till mig ska på ett sådant nu i nyår, låter trevligt!

• Pumpkin

Du som är norrlänning ska väl inte behöva övertalas!

• Pumpkin

gica:
    Jag skulle inte satsa på vinterbröllop heller om jag inte bodde häruppe/skulle ha det häruppe. Men så är det ju nu
    Det är otroligt vackert med vinterbröllop när det är fullt med snö och så

• Maggies

MsNordqvist: Där sa du nåt. Men det är så mycket annat. Det är ju så mörkt och vill gästerna komma hit då och är det verkligen snö... m.m.

• Pumpkin

Det är ju mysigt när det är snö och mörkt! Och i februari (när vi har tänkt oss bröllopet) måste det väl ändå vara snö - annars dööör jag!

Nu ska jag på stan och shoppa!

• Maggies

Ja, februari borde det vara snö. Måste bearbeta fästmannen lite om det här.

• Brud 2008

Vi var också inne på vinterbröllop ett tag, men eftersom vi gifter oss i skåne är det för stor chansning med vädret så i så fall skulle vi ha vigseln i iskyrkan... Det hade verkligen varit romantiskt, men när vi tänkte efter lite mer så kom vi fram till att det kändes mer som oss att ha bröllopet på försommaren, typ maj-juni. Eftersom jag är student fick det bli åtminstone två veckor in i juni för att hinna med allt, och då fyllde min pappa år så vi landade på midsommarafton. Och det känns helt rätt i stilen med det bröllopet vi ska ha. Men en massa blir det på en gång, pappa fyller som sagt år veckan innan, farmor fyller 80 ett par dagar innan och min syster tar studenten... men det ska nog hinnas med :)
    Jäklar vad jag snackade på haha :D

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer ni är så flitiga på att skriva .. :) roligt roligt.
    hmnn vinterbröllop vs sommarbröllop, det är inte lätt alltså... båda är ju jätte fina men tur att inte alla vill ha samma vilket kaos det skulle bli då med bokningar och så hahaha

Brud 2008 åh tar din syster också studenten 2008? det gör min med? hur har din syster reagerat? min var jätte glad först men är orolig att för mycket fokus ska läggas på vårt bröllop istället för på henne... :( jag hoppas verkligen att det inte blir så och ska göra allt för att tänka på HENNE då.. men sen är det vår tur :D

• InaHjärtarAdam

hej alla, nu är jag här igen. verkar som vår tur har vänt för vi sitter i södertälje nu efter en HEMSK dag.
    började bra med avslutning på skolan, adam kom o hämtade mej och vi åkte mot göteborg. ett par mil efter nyköping gick bilskrället sönder. då var klockan halv två.
    NU är vi hemma, tio över 11 på kvällen. j****r vad arg o rädd jag har varit hela dagen!
    har bogserats i fyra o en halv timme och bilen hade noll ström så varken värme, lysen eller vindrutetorkare fungerade. en helvetesresa rent ut sagt!

nu har vi lämnat skrället till en meck som antagligen kommer ta hutlöst med pengar och vi åker tåg imon. vi hade iallafall turen att få ett par sistaminutenbiljetter för 600kr för båda. phuu!

näe, nu ska jag bannemej sova!

• drömbrud

Stackars dig Inahjärtaradam!
    Sov så gott

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4