2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Det enda positiva med att vara sjuk såhär inför jul är att man kan sitta och kika runt på bröllopstorgets sidor.. Tiden går så vansinnigt fort bara! När man tittar på klockan har det gått två timmar *snörvel*
inte nog me att bilen gick sönder, nu var jag ute för o köpa julklappar till min älskling och så var ALLT jag skulle ha slut!
fyfan vilken jul...
men bra iallafall att vi fick tag på sistaminutenbiljetter till x2000...
fy vad sur jag är nu!!
gica:
Usch, jobbigt att vara sjuk Men precis som du säger - man kan ju glida runt på Bröllopstorget bäst man vill i alla fall
Tiden går ALLTID fort på BT
Ina:
Men usch vilken start du/ni fått på julen! Hinner du inte shoppa nånting när du kommer till Götet?
InaHjärtarADam - Irina 22, Bor i Södertälje och gifter sig med sin Adam 24, 15:e December -07.
Helmborn2B - Camilla, 22, bor i Lerum och gifter sig med sin Anders, 27, 2 Augusti 2008. camilla-anders.weddingannouncer.com/
MsNordqvist - Angelica, 22, bor i Skellefteå och gifter sig med sin Lars, 27, vintern 2008. foreverandever.weddingannouncer.com
drömbrud - Joy, 18 , bor i Stockholm och gifter sig med sin Andreas, 19, 2 Februari 2008. joyochandreas.weddingannouncer.com
Snitte- Rebecca 22 bor i Karlstad gifter sig med sin Magnus 23 den 5 juli 2008
June20- Samantha, 26, bor i GBG ch gifter sig med sin Bojan, 26, 2a Aug 2008
bojanochsamantha.weddingannouncer.com
Snart_FruL - Madeleine, 33, bor i Kortedala och gifter sig med sin Mikael, 33, den 8 Mars 2008
MrsNyberg2B - Åsa, 27, bor i Tranås och gifter sig med sin Peter, 32, 17 Maj 2008
blivandefruandersson08- therése,26 gifter sig med Daniel,27 (snart), våren2008 april el maj,Bor i vagnhärad
Brud 2008 - Sara, 21, bor i Göteborg och gifter sig med Henrik, 22, 20 juni 2008
kling2008.weddingannouncer.com
gica- Gica, 26, bor i Göteborg och gifter sig med sin Mr Right 29, sommaren 2008.
Lucy_ - Anna, 19, gifter sig med sin D, 25, någon gång under 2008
MsNordqvist:
jo, jag hinner säkert gå runt lite imorgon. men tänk om det inte finns där heller?! då är min älskades julklappar körda....
Gaaah!
Jag har inte köpt enny förlovningsring än!!
Min pojk säger att det börjar bli brottom!
Jobbigt.. Jag vet inte ens vad jag ska ha för matrial på ringen...
Hittade en ny vigselring som är sååå JAG!
www.guldbolaget.se/index2.html
Gå in på "idegalleri" och sedan på ringen som heter "hjärta"..
SÅÅÅ fin.. Tänkte ha bara en jätte tunn ring nu börst, antingen i rött eller vitt guld.. och sedan den... Ska jag ha rött eller vitt guld tjejer??
drömbrud: Om du ska ha den ringen som vigselring så tycker jag att du ska ha vitguld nu. Så han säger att det börjar bli bråttom... spännande!
Den var riktigt fin förresten!
Här var det inte mycket liv...
Ja så va detta året snart slut o man nästan trodde man skulle få gå på en begravning på självaste nyår!!
Vaknade sent efter en sen natt....m2b hade haft mob på tyst så han hade inte hört dem 15 missade samtalen från sin mamma. Hon skulle medela att hans pappa var på sjukan o hade haft ont i kroppen i 3dagar o nu idag fick han ont i ena sidan nära lungan/hjärat. Trodde han hade fått eller skulle få en ny hjärattak!!!!!!!!!
Panik utbrött o m2b drog in i duschen o sen ner på stan illa kvickt för o byta sin biljett från måndag till fredga(idag) för o ta sig till Halmstad direkt!
Vi skulle åka båda på måndag dit men jag kunde inte åka idag för jag tar mera än 1tim på o packa mina saker o det fanns massor av annat o göra här i GBG innan vi skulle dit ner.
Jag packar hans väska under tiden han e o byter o är en snäll "fru"....när han e på väg hem ringer hon igen o dem har konstaterat att det var en annan sorts smärta i hans rygg (nått gammalt diskbråck)som hade förflyttat sig fram så han fått ont där med. Men nu kunde inte m2b åka tillbaka o ändra sin biljett till måndag igen eftersom han inte trodde han behövde ta det extra "skyddet". Nu ska jag sitta hemma o han i Halmstad på julafton!!!!
Det blir min 4e julafton utan släkt o honom. Härom julen hade ja ialf tur o fick spendera den ihop med ett par vänner men annars har ja ej haft varken råd eller kunnat komma ifrån jobb att åka till nån. :( Nån e def ute efter att jävlas med mig när det kommer till självaste julafton dagen.
Han kommer inte ha så kul heller eftersom hans bror är i Finland o har inte råd o komma hem samt Halmstad e en skithåla....o dem kommer bara sitta o vara oroliga för hans pappa ska bli sämre. Yippiiiii!
Vi sa på telefonen senare när han kommit fram att nästa jul åker vi f*n ingenstans o alla andra får komam till oss om dem vill se oss. Telefoner kommer vara avstängda o inget ska störa medans vi sitter o äter go mat/gröt o glor på Kalle...för 27e året i rad. Eller så drar vi på weekend nån annanstans UTAN alla andra! HA!
Vet att hans pappa inte kan rå för att han e sjuk men det verkar alltid som det är något annat som ska förstöra julafton för mig. Jag e inte religös för fem öre men guuuuuuuuuuuuu vad jag saknar barndoms julen! att allt stannar o ingen behöver gå till jobbet(förhoppningsvis) o man bara är ihop...tillsammans inte ensama här o var!