2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Norrsken: Jovisst, det är ju så fint på vintern, jag har verkligen svårt att bestämma mig
Men här i Skåne är det ju inte direkt nån chans till snö, men å andra sidan kan man ju göra det mysigt inne ändå... Vi var inne på att gifta oss på vår förlovningsdag (nyårsafton), men jag vet inte om det är vad jag vill, man blir ju så grymt velig :) Dessutom får vi vänta ännu längre då, för om ett år kommer vi definitivt inte att ha råd...
Synd att man inte får ha flera bröllop med samma person, det är så mycket jag vill att det aldrig får plats i ett ;)
Hej hopp!
InaHjärtarAdam: vad mycket skojjigt ni fick!, Det bästa vi fick gemensamt var massa checkar på Ikea.. det öppnar ju snart i Karlstad så då ska vi dit och shoppa till vår sovrumsserie :)
Brud 2008: jadu.. det är inte lätt man kan ju förnya sina löften efter si så där en 10 år... så kan man ju gifta sig igen .. Men du har ju lite tid på dig så du hinner nog klämma in en hel del till ert bröllop!
Hittade inget på rean igår :( ska ut idag igen och leta jacka till min älskling... slutar redan 14 idag ! wohooo! :)
Är alla ni andra brudar lediga nu under jul och så förutom jag och norrsken... ?
Brud 2008: Haha, så känner jag också - vill ha MINST 10 olika bröllop
Men jag tänker som så att jag och älsklingen ska ju vara gifta resten av våra liv, så vi kan ha hur många förnya-löftena-ceremonier som helst!
Ja det är klart att man kan förnya löftena, men jag är så otålig så jag vill ha allt NU :D
Jag är ledig under julen, jag har iofs varit sjukskriven sen september, så så stor skillna blir det ju inte :)
Jag är också otålig. Sjuuukt otålig!
tips!
En kollega till min sambo delade upp sitt bröllop. Gifte sig 1:a året och hade middag med närmsta familjen. Året därpå tog de 20 pers till och körde hela kittet med kläder, middag osv (ej kyrkan).
I fem år höll de på och nu är de klara och fick 5 olika tillställningen med olika personer och kläder osv.
Kul ide tycker iallafall jag :D
Snart så...:
Haha, vilken rolig idé!
Oj vilken grej.... :D 5 bröllop helt enkelt... :)
Gaaaah! Vad det ringer på jobbet idag! Om ni är medlem i IF Metalls A-kassa - ring INTE, då stryper jag er!
Japp, hon tyckte det var jätteroligt och uppskattades av vännerna. Istället för 1 jättebröllop så fick de mer tid för alla på detta sättet.
Sen var det ju roligt att få göra inbjudningar, fixa med kläder osv