• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Snitte- 5/7-2008

hahaha stackars sig norrsken... jag och min flicka sitter vid varsin dator... hons pelar och jag surfar på nätet... rätt bra jobb.. :)

snart så... måste ju kännas skönt att ha tid till alla gästerna och så... och skönt att inte ha alla utgifter samtidigt... :)

• Brud 2008

Haha, kan ni tänka er om man föreslog det för fästmannen: Du älskling... Jag tänkte att vi kör ett bröllop om året i fem år i stället för ett stort...
    Han skulle ha dött

• Pumpkin

Brud 2008:
    Haha, ja, min M2B hade garanterat dött på fläcken om jag föreslog nånting sånt!

snitte:
    Ja, lite jobbigt börjar det bli, folk är som galna! IF Metall har inget kösystem och det är bara 3 handläggare som sitter och svarar, samtidigt som det är typ 10 i minuter som ringer - ni kan ju gissa vad som händer då VI får skiten naturligtvis, fast vi inte har nånting med företaget att göra

• Snitte- 5/7-2008

usch då... sitter du i någon växel då och kopplar vidare bara då eller...? min karl ska gå med i den a-kassan nu efter nyår när han byter jobb... haha då kanske han ringer och pratar med dig.. :) hihi

• Pumpkin

snitte:
    Jo, jag sitter ju på ett callcenter och svarar i växeln för alla möjliga små och jättestora företag, däribland IF Metall alltså.
    Då får du hälsa din karl att han måste vara jättetrevlig när han ringer in till oss telefonister, ingenting är vårt fel

• Snitte- 5/7-2008

Hihi det ska jag! :D vad tråkigt att behöva ta en massa skit från irriterade männsikor... :( Hoppas det ringer en massa trevliga människor snart!!

• Pumpkin

snitte:
    Fast dom är ändå inte ensamma om att vara otrevliga. Har stött på några riktigt otrevliga människor på dom olika kundtjänsterna jag sitter på också... Fast igår på när det ringde in på IF Metall så fick jag höra att jag borde byta jobb

• Snitte- 5/7-2008

Mä!! vad taskigt sagt! usch ta inte åt dig sånna saker,,, de hade säkert bara en dålig dag!

Såg nyss att de hade rea på panduro också.. ska gå dit och se om de rear något bröllopsaktigt som man kna ha till inbjudningarna kanske... :)

• Pumpkin

snitte:
    Nej, man lär sig fort att inte ta åt sig... Jag har även haft en på en kundtjänst som sa att hon skulle minsann anmäla mig till konsumentombudsmannen. Men då kunde jag knappt hålla mig för skratt, hon var ju helt slut i huvudet!

• Pumpkin

Hihi, nu har jag varit ute och köpt nya numren av You and Your Wedding och Brides

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4