• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Nu har vi haft julklappsutdelning här, har fått massor av fina presenter av föräldrar, svärföräldrar och morföräldrar. Och från M2B naturligtvis! Känner mig dock lite skyldig, eftersom att jag trots alla fina presenter är lite besviken för att jag inte fick nån förlovningsring som jag hade hoppats så mycket på! Jag blir nog aldrig förlovad

Ni då brudar, har ni fått nått fint? Alla nöjda och glada?

B & S:
    Fan va hemskt, varför ska folk hålla på så för? Nä, verkligen trist. Och trist att så mycket information är borta!

• Maggies

MsNordqvist: Dagen är ju inte slut än. Du får ha lite tålamod. Kanske det blir till nyår? Du blir säkert förlovad, det tror jag!

• Brud 2008

B&S: Vilken fruktansvärd jul, jag lider verkligen med er! Vilka jävla människor det finns alltså...

MsNordqvist: Du ska se att det kommer ett frieri när du minst anar det, jag har för mig att du har sagt att du vill ha så många tillfällen att fira som möjligt och därför inte vill gifta dig på en dag som redan firas? Det kanske var så han tänkte? Men jag tror att det blir på nyår, håller tummarna för er :)

Hoppas att ni hade en bra julafton och fick massor av fina klappar!
    Jag fick en massa bra grejer, bla en bröllopsbok av svärföräldrarna som jag blev jätteglad för, dels för själva boken, men mest för att jag tar det som att de äntligen accepterar våra bröllopsplaner :)

• Brud 2008

Har ni rest bort allihopa eller, här är ju hur dött som helst :(

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer och God fortsättning :)

B&S Usch :( fyyy 17 och vid jul och allt... :( det som var positivt var ju att din karl kom och hämtade dig och ni fick vara tillsammans :)

Msnordqvist: jag håller oxå tummaran för nyår!!! :) du ska se att allt kommer bli perfekt när dagen väl kommer!! :)

• Hoffsan

Jag fick en toppenjul(förutom att jag blev tvingad till tomte hrm)
    Jag fick toppenjulklappar. Blev minst sagt bortskämd.
    Jag och min blivande fick en resa till Kreta i 2 veckor jippi!! Och så fick jag:
    en ny dator
    Filippa K muggar
    George Jensen kaffetermos
    Kläder
    presentkort på Optimera
    tidningställ
    chokladfondy set
    mm

• Pumpkin

Hello girls!

Nu är man hemma igen efter en trevlig helg med familjen. Kom hem vid 00 inatt efter 60 mils körning och lite shopping på IKEA, bar upp alla grejer till lägenheten, stuvade undan lite och landade inte i sängen förrän efter 1 nån gång. Och nu sitter man på jobbet och är helt slut!

Har ni haft en mysig jul med nära och kära? Fått massa fina klappar? Jag, sambon och vi tillsammans fick hur många julklappar som helst, alltifrån porslin, till mattor, till böcker osv. Hur bra som helst!

Nån ring till nyår blir det inte, den är inte beställd än enligt min sambo. Men han lovade att dom skulle beställas nu/snart, så vi får väl se. Sa till honom att det börjar kännas lönlöst att hoppas och att jag aldrig kommer få ringen på fingret, men då sa han att det kommer jag visst, så det är väl bara att snällt vänta då

• Snitte- 5/7-2008

Hello!!

sitter också på jobbet... :( men skulle hellre va ute på stan och shoppa på mellandags rean :) hihi Min M2b är på läkarundersökning för att han ska börja på ett nytt jobb :D wohooo det innebär mer pengar i kassan och mer till bröllopskontot :)

Vad ska alla ni brudar göra i nyår då?
    Själv jobbar jag nyårsnatten så min m2b får fira med sina kompisar utan mig :(

• Pumpkin

snitte:
    Vad är det för nytt jobb?

Vi ska nog bara ta det lugnt på nyår. Sambons bror kommer nog hit och så käkar vi nån god mat och spelar nått av alla spel vi fått i julklapp. Inte mer röj än så, tycker bäst om att fira nyårsafton i lugn och ro med nära och kära

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4