• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Maggies

MsNordqvist: Jag åkte E4 mellan Umeå och Härnösand i måndags och då var den då bra. Ja just det, känner igen det där med vägarbete. Men det kan ju vara klart. Håller tummarna.

drömbrud: Jag vill mest ha eget överhuvudtaget!

• drömbrud

Aah, jag får ju eget 1hands kontrakt i ett av stockholms mest eftertraktade om råden. Sedan kan jag lätt byta mot en större två..

• Pumpkin

drömbrud: Ja men det är ju super!

Lucy_: Bra, tack för vägrapporten

• Maggies

MsNordqvist: Haha, ja, det var väl ingen vidare vägrapport.

• Pumpkin

Jo då alla iakttagelser är välkomna

• gica

Hejsan!!

En ny blivande brud har hittat hit. Jag har inte varit med i de tidigare trådarna men jag och min sambo förlovar oss sommaren 2007 och gifter oss sommaren 2008. Längtar!! Å har redan börjat planera lite smått. Hur går det för er?

• Maggies

gica: Välkommen. För vår del har inte planeringen börjat riktigt. Vi förlovade oss i november och funderar väl på datum så smått nu.

• Pumpkin

gica: Välkommen! Kul att tråden växer och växer

Ska ta och leta reda på en lista som du kan skriva in dig på

• Pumpkin

Jiiises så vi har skrivit tjejer! Nu när jag kollade igenom tråden från början så inser jag att vi tappat några på vägen, vart har dom tagit vägen tro?

• Pumpkin

Här är listan!

~~~~~~~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~~~~~~

InaHjärtarADam - Irina 22, Bor i Södertälje och gifter sig med sin Adam 24, 15:e December -07.

Helmborn2B - Camilla, 22, bor i Lerum och gifter sig med sin Anders, 27, 2 Augusti 2008. camilla-anders.weddingannouncer.com/

MsNordqvist - Angelica, 22, bor i Skellefteå och gifter sig med sin Lars, 27, vintern 2008. foreverandever.weddingannouncer.com

drömbrud - Joy, 18 , bor i Stockholm och gifter sig med sin Andreas, 19, 2 Februari 2008. joyochandreas.weddingannouncer.com

Snitte- Rebecca 22 bor i Karlstad gifter sig med sin Magnus 23 den 5 juli 2008

June20- Samantha, 26, bor i GBG ch gifter sig med sin Bojan, 26, 2a Aug 2008

Snart_FruL - Madeleine, 33, bor i Kortedala och gifter sig med sin Mikael, 33, den 8 Mars 2008

MrsNyberg2B - Åsa, 27, bor i Tranås och gifter sig med sin Peter, 32, 17 Maj 2008

blivandefruandersson08- therése,26 gifter sig med Daniel,27 (snart), våren2008 april el maj,Bor i vagnhärad

Brud 2008 - Sara, 21, bor i Göteborg och gifter sig med Henrik, 22, 20 juni 2008

~~~~~~~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~~~~~~

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4