2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
MsNordqvist: Jag åkte E4 mellan Umeå och Härnösand i måndags och då var den då bra. Ja just det, känner igen det där med vägarbete. Men det kan ju vara klart. Håller tummarna.
drömbrud: Jag vill mest ha eget överhuvudtaget!
Aah, jag får ju eget 1hands kontrakt i ett av stockholms mest eftertraktade om råden. Sedan kan jag lätt byta mot en större två..
drömbrud: Ja men det är ju super!
Lucy_: Bra, tack för vägrapporten
MsNordqvist: Haha, ja, det var väl ingen vidare vägrapport.
Jo då alla iakttagelser är välkomna
Hejsan!!
En ny blivande brud har hittat hit. Jag har inte varit med i de tidigare trådarna men jag och min sambo förlovar oss sommaren 2007 och gifter oss sommaren 2008. Längtar!! Å har redan börjat planera lite smått. Hur går det för er?
gica: Välkommen. För vår del har inte planeringen börjat riktigt. Vi förlovade oss i november och funderar väl på datum så smått nu.
gica: Välkommen! Kul att tråden växer och växer
Ska ta och leta reda på en lista som du kan skriva in dig på
Jiiises så vi har skrivit tjejer! Nu när jag kollade igenom tråden från början så inser jag att vi tappat några på vägen, vart har dom tagit vägen tro?
Här är listan!
~~~~~~~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~~~~~~
InaHjärtarADam - Irina 22, Bor i Södertälje och gifter sig med sin Adam 24, 15:e December -07.
Helmborn2B - Camilla, 22, bor i Lerum och gifter sig med sin Anders, 27, 2 Augusti 2008. camilla-anders.weddingannouncer.com/
MsNordqvist - Angelica, 22, bor i Skellefteå och gifter sig med sin Lars, 27, vintern 2008. foreverandever.weddingannouncer.com
drömbrud - Joy, 18 , bor i Stockholm och gifter sig med sin Andreas, 19, 2 Februari 2008. joyochandreas.weddingannouncer.com
Snitte- Rebecca 22 bor i Karlstad gifter sig med sin Magnus 23 den 5 juli 2008
June20- Samantha, 26, bor i GBG ch gifter sig med sin Bojan, 26, 2a Aug 2008
Snart_FruL - Madeleine, 33, bor i Kortedala och gifter sig med sin Mikael, 33, den 8 Mars 2008
MrsNyberg2B - Åsa, 27, bor i Tranås och gifter sig med sin Peter, 32, 17 Maj 2008
blivandefruandersson08- therése,26 gifter sig med Daniel,27 (snart), våren2008 april el maj,Bor i vagnhärad
Brud 2008 - Sara, 21, bor i Göteborg och gifter sig med Henrik, 22, 20 juni 2008
~~~~~~~~~~~~~~~~~¤¤¤¤¤¤¤¤¤~~~~~~~~~~~~~~~~