2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
MsNordqvist:
jaa det är bröllopsresan:)
vill få det gjort så fort som det bara går!
Ina:
Vart vill ni åka? Det kanske rentav är bra att ni inte kan boka nu, så att ni kan se över budgeten ordentligt och hinna känna efter vilket resmål som verkligen känns bäst? Eller? Försöker få in lite positiva tankar här
Jag behöver också positiva tankar..
Är det någon av er som har behövt göra ny cellprovsundersökning efter de obligatoriska cellprovet - eller känner någon som har gjort och hur har det i så fall gått? (ni vet, det där som man blir kallad till för att i tid upptäcka livmoderscancer, eller, kanske det är cellförändringar som kan leda till det...). För det fick jag veta idag att jag ska göra, och även om det står i alla papper att man inte ska oroa sig, att det inte är någon fara och att man inte letar efter cancer utan just celler, så blir man ju ändå lite orolig i kropp och själ.
I övrigt julstädar jag på, och hoppas på att det ska bli lite svalare.. Dock sa sambon igår att han hört att det skulle bli 10 plusgrader på söndag. Jag hoppas det bara var så att han inte uppfattade någons ironi...
MrsNyberg2B:
Jag har inte gjort nått sånt eller så, men det kommer säkert att gå bra. Inget att oroa sig för, precis som det står i pappren
Angående +10 på söndag så kan det mycket väl stämma, för även häruppe i Skellefteå pratar dom om 5-7 grader
MrsNyberg2B: Jag har inte heller gjort något cellprov ännu, men det är säkert inget att oroa sig för. Lycka till oavsett!
Vi fick lägenheten :D :D
En trea på 80 kvadrat, jämfört med vår lilla etta på 40 vi bor i nu, så nu försöker vi fundera ut vad vi ska fylla den med för vi har inga pengar att handla möbler för ;) Så vi flyttar redan den andra januari :D :D
Oh nooooooooooooooooooo!
Fast kanske man kan fixa nån sån där snömaskin som de har i filmer.. Var det inte typ i Beverly Hills som de "fick" snö när deras mamma önskade sig det?
Brud 2008 - Underbart med större lya!!! Speciellt om ni varit två i en liten. Då är det nästan bra att ni inte har så mycket möbler, ni kan bara springa runt och vara sådär lyckliga över att ni har hur mkt plats som helst (i jämförelse)! Grattis!
Åhh tackar :)
Jag är superglad nu, jag gillar verkligen inte den lägenheten vi har nu som ligger mitt ute i ingenstans, så jag har bara längtat efter att komma därifrån... Och grymt skönt med större :)
En snömaskin hade inte varit dumt, då hade jag slagit till med ett vinterbröllop iaf ;)
Brud 2008:
Härligt med större lägenhet! Tja, ni kan ju kolla runt på loppis, höra med vänner/släkt eller ta startkredit på IKEA och köpa möbler där. Det har jag - superförmånligt!
MrsNyberg2B:
I så fall vill jag också ha en sån snömaskin!
Mmm... Ska nog snoka rätt på en... Då kanske vi kan lura vintern så den kommer farande...