• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Helmborn2B:
    Det är iofs fler medlemmar på FL, det kan ju spela in i det hela Men ibland (speciellt när det diskuteras politik) blir jag bara heeelt galen!

Så skönt med jullov! Själv får jag inget sånt förrän på fredag, och då varar det bara i 4 dagar Det blir första gången nånsin som jag jobbar runt jul

• Helmborn2B

MsNordqvist:
    Ja visst blir man tokig! Särskilt när dem som debatterar verkligen inte har en susning om ämnet de låtsas vara insatta i.. tex om hur ALLA rottweilers är hemska mördarhundar som hoppar på allt och alla, för de har de minsatt sett och läst och bla bla.. de skulle behöva träffa min lilla plutta som ligger och snarkar i soffan brevid mig. Mer kelsjuk och barnkär hund får man leta efter.
    Usch blir irriterad bara jag tänker på dom nötterna..!

• Pumpkin

Helmborn2B:
    Jo men rottisar är livsfarliga! Jag älskar rottisar. Och pitbulls tycker jag är hur söta och snälla som helst, men som alla vet så äter dom små barn till middag

• InaHjärtarAdam

alltså min gladhet tar aldrig slut!! nu ska min älskling få lön från sitt extrajobb också plus 20timmars övertid på vanliga jobbet så vi e fan riiiika!!
    idag ska vi fira o äta sushi :D

• InaHjärtarAdam

ett inlägg i hundrasdebatten: vet ni vilken hundras som orsakar flest hundbett varje år??

• Pumpkin

Härligt med massor av pengar

• Pumpkin

(Jag är ganska glad av pengaanledningen jag också - älsklingen fick sin TREDJE löneökning nu här i december, och det ska han få retroaktivt sen april! + massa övertid (350kr/tim eller mer) )

• InaHjärtarAdam

japp, golden retriever. inte för att dom är mer bitbenägna än andra hundar utan för att folk tror att det inte är nån fara att lämna dom ensamna med barnen för att dom är sååå snälla. ALLA hundar är benägna att bita om dom bara blir tillräckligt provocerade.

MsNordqvist:
    jävvlar vilken bra timpeng!! :D din sambo är en keeper, hehe!

• Pumpkin

Ina:
    Jo, det är ju så med hundar. Men inte kan en snäll och söt Golden göra nånting sånt. Neeej nej, det är bara rottisar och pittisar ( ) som gör sånt

Jo, han har bra timpenning och den gick upp i och med lönehöjningen - så nu vet jag faktiskt inte riktigt vad den ligger på

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4