• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Brud 2008

Jag känner också igen det där, jag fick för mig att jag var gravid i somras, och det tar ju inte lång tid innan man börjar fundera på hur ens liv skulle bli... På ett sätt skulle det vara roligt med barn, men det känns fel att planera det innan jag har pluggat färdigt...

• InaHjärtarAdam

här är en till som har trott sej vara gravid. jag har tillome kollat på barnvagnar :D
    fast jag längtar ju enormt mycket också. längtar såååå efter mars 08 då vi ska börja försöka!!!

• InaHjärtarAdam

måste bara berätta, jag är såååå glad!!! min älskling kom hem med en fet bonus på 10 000kr idag!!! woohoo!! det första han sa var "nu ska vi spara till bröllopet" är han inte den allra bästa!! :D

• Brud 2008

Ina: Åhhh vad avundsjuk jag blir :D Det sitter alltid fint med lite extra pengar, det blir ju en del att spara...

• B & S

njjjaaa ja känner ingen direkt skillnad med el utan ppiller...tycker ja ialf...ja va ju på dem när ja träffa m2b(och andra man träffat innan) o nu antar ja att vi bara e i en "gått ett tag nu" förhållande tillstånd då man lugnar ner sig en del men jaja....ja kan ju inte påstå att med min whiplash så e man alltid på humör o speciellt på vintern när kylan går rakt in i muskler o leder. Kanske e jag en "fluke" i statestiken med just pillrena. Däremot
    dem som jag hade innan dem jag har nu så fick jag som förlossnings verkar nästan! Var helt Ok i början ca 1år sen för varje gång blev det värre o värre. Var ju tvungen att byta för jag höll på o dö ju av kramper.

• Pumpkin

Ina:
    Härligt! Visst blir man glad och stolt när sambon kommer hem med en sån överraskning?

B & S:
    Självklart hamnar man i en "rutt" när man varit tillsammans ett tag, man är inte lika PÅ osv, det händer nog alla. Men för mig var det inte bara det som gjorde att jag slutade med piller, jag slutade också för att jag ville lära känna i min kropp och för att få känna mig "på riktigt" igen. Funkar fint för mig i alla fall - har gått ner 5kg i vikt utan större ansträngning

• B & S

MsNordqvist
    WHAT????????????? hmmmmmm du ska inte sitta här o locka mig med o tappa hela 5kg juuuuu ajabaja! Tyvärr vågar ja inte riskera med bara kådis o alla dem andra grejerna verka göra ont, krångliga, peta hit/dit eller komma ihåg varje 3e vecka att fylla på/byta ut något istl för varje dag (i rutin).
    Fast o andra sidan vet jag inte om det funkar på mig med att tappa 5kg rakt av heller...tycker inte jag gått upp i vikt pga hormorner...fast dem kan ju påverka en fast man inte märker det! Grrrrr....."brainwash?!*

• Pumpkin

B & S:
    Hehe, jag lockar inte - jag säger sanningen
    Varför "vågar du inte riskera med bara kådis"? Det är ju typ lika säkert som p-piller? Eller är du ultrahyperjättefertil?

Det är ju svårt att säga om det skulle bli viktminskning för dig, men sannolikheten är ju ganska stor då väldigt många gör det. Men inte alla som sagt. Själv gick jag upp 18kg på ett år av mina p-piller (var då iofs underviktig) sen har jag själv gått ner 5-6kg och sen som sagt 5kg till med hjälp av hormonstoppet

• Pumpkin

Grr, korkade jävla människor som man diskuterar med på FL. Det är SÅ sjukt mycket personangrepp och nedvärderingar av personer där

Man kanske borde sluta hänga där istället för att klaga?

• Helmborn2B

MsNordqvist:
    Ja vissa där är allt bra underliga, iof finns det ju några såna här på BT också tyvärr men inte alls i samma utsträckning.

Nu har jag tagit mig jullov! Inget mer jobbande för mig innan jul, så gott. Ska bara gå hemma och pyssla.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4