• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Snitte- 5/7-2008

Hello brudar!

Inahjärtaradam: vad kul att ni är överens om barnfrågan.
    Vi ska försöka få barn efter bröllopet alltså i juli 08 men jag är lite kluven... man vill ju kunna dricka vin och så på bröllopsresan så jag ska inte sluta med preventivmedel förrän efter resan tror jag... hur gör ni om ni inte kna få barn? usch jag drömmer mardrömmar om det hela tiden.. men vi ska adoptera då... från indien tror jag... :) hihi men det är ju bara plan B.

• Pumpkin

snitte:
    Men vad använder du för preventivmedel?

• InaHjärtarAdam

snitte:
    ja det är skönt att vara överens om det, och jag slipper tjata för jag vet att han vill och jag vet när..

vi har sagt att vi ska ha barn på ett eller annat sätt innan vi är 30. så när vi har försökt ett tag och om det inte funkar så ska vi adoptera. vet inte vartifrån isåfall...
    jag är själv adopterad så det är inget svårt val för mej. vi kanske adopterar också sen även om vi har biologiska barn :)

• drömbrud

En exakt spn har jag letat efter!! WOW så fin

Ekooo!?

• Pumpkin

Hehe, kul hatt - sån vill jag ha!

Här håller jag på att baka bullar, och OJ så goda dom verkar bli *mums* Finns risk att jag hinner äta upp alla innan julafton

• drömbrud

Mysigt!

Min kille köper glass GBs nya.. Vaniljglass med kanel och kolasås rippel! HURD SOM HELST!!!!

• Pumpkin

Kanel och kolasås? Uuusch! Men smaken är som baken

Nu är min bullar färdiga, och dom blev verkligen världens godaste bullar!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4