2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
MsNordqvist: Jag hade nyligen en p-stav men den var göör jobbig (hade mellanblödningar i 1 1/2 år *suck* så nu provar jag "nuvaring" och är än så länge nöjd :) hihi piller fungerade inte alls för jag bara glömmer hela tiden trots larm på mobilen och allt :D
InaHjärtarAdam: haha jätte snygg hatt :)
Får man fråga vilket land du är adopterad från?
Åh jag vill oxå baka bullar... själv sitter jag på jobbet... började 9 imorse efter en lååång party natt... :( *suck* det börjar bli lite segt... slutar inte förrän 22 heller :(
snitte
kanske ja e tappad bakom vagnen idag men vad e :"nuvaring"
B & S:
Nuvaring är p-ring
snitte:
Hur är det med Nuvaring, försvinner hormonerna direkt när man tar bort den eller? Annars kan det ju vara bra att sluta med den i god tid och köra med kondom tills det är dags för bebisverkstad
Nu griljerar jag julskinkan
Ok då vet jag...lyckades hitta den på nätet...inget för mig ialf.
Aldrig mer hormoner säger jag! Är så nöjd att jag slutade med p-piller
snitte:
jag är född i sverige men härstammar från ryssland. kom till min familj när jag var 6 dagar gammal och har varit hos dom hela tiden sen dess. först var jag fosterbarn men när min biologiska mamma insåg att hon aldrig skulle få hem mig så adopterade hon bort mig. då var jag fyra år. det är nog det bästa som hänt mig :)
håller med MsNordqvist, aldrig mer hormoner för min del heller!!! det är ruskigt vad dom gör med mig, jag blir helt personlighetsförändrad...
Haha, för min egen del kan jag säga att jag förstår inte varför jag ska äta p-piller - jag vill ändå inte ha sex när jag äter dom
Min mens kom idag, 7 dagar sen! Finally!
Hade bestämt oss för att behålla barnet om de var så att jag var gravid ändå, och nästan bestämt namn och rubbet.. Blevnästan lite besviken att mensen kom tillslut ändå
drömbrud:
Känner igen det där. Tidigare i år så trodde jag att jag var gravid, helt oplanerat. Gick först och fasade för att det kanske var så, men vande mig vid tanken och sen när jag testade negativt så blev jag nästan besviken