• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Vad är viktigare än BT?!

• Maggies

Ja, alltså, jag vet faktiskt inte. Förstår mig inte på de som inte är här.

• Maggies

Så, hur är dagen för dig då?

• Pumpkin

Jo den är ganska bra. Är dock lite ledsen efter att ha läst alla väderprognoser jag kunnat hitta inför helgen Hoppas det blir vinter nån gång i alla fall

Hur är det själv?

• Brud 2008

Hej tjejer, här är en till som inte har något bättre för sig ;)
    Jag sitter och väntar på att de ska höra av sig om en lägenhet... nervöst :)

• Maggies

Jaa, här har vi nästan 4 plusgrader och snön smälter bara bort. Hoppas det blir mycket minus snart.

Själv är det bra. Lite förkyld, men på benen. Tror jag ska ta en tv-stund nu. BT får ge vika.

• Brud 2008

Ni har iaf haft snö :) Här har det inte varit nån ännu, men å andra sidan så gick det direkt från snö till sommar i april förra året...

• InaHjärtarAdam

hallå på er!

jag kunde inte hålla mig ifrån att ringa apollo och fråga när dom kommer ut med nästa vinters resor och jag fick svaret att i maj kommer dom ut. ska jag behöva vänta sååå länge innan jag får beställa?!?! :( hon skrattade åt mej för att jag var ute i så god tid... hehe

för övrigt så har jag en latisdag idag.. går runt o småstädar lite här o var och längtar tills imorgon då vi ska åka ner till goa glada göteborg o fira jul!! :)

• Pumpkin

Brud 2008:
    Vad är det för lägenhet?

Lucy_:
    Här har vi haft på minussidan hela dagen, men en jobbarkompis hävdar att det regnade när hon var ut för nån timme sen. Vill ha mera snö

Ina:
    Vet hur det känns, ville ha katalogen i janurari i år, men fick vänta till april/maj innan den kom
    Är det bröllopsresan du vill beställa?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4