2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Vad är viktigare än BT?!
Ja, alltså, jag vet faktiskt inte. Förstår mig inte på de som inte är här.
Inte jag heller
Så, hur är dagen för dig då?
Jo den är ganska bra. Är dock lite ledsen efter att ha läst alla väderprognoser jag kunnat hitta inför helgen Hoppas det blir vinter nån gång i alla fall
Hur är det själv?
Hej tjejer, här är en till som inte har något bättre för sig ;)
Jag sitter och väntar på att de ska höra av sig om en lägenhet... nervöst :)
Jaa, här har vi nästan 4 plusgrader och snön smälter bara bort. Hoppas det blir mycket minus snart.
Själv är det bra. Lite förkyld, men på benen. Tror jag ska ta en tv-stund nu. BT får ge vika.
Ni har iaf haft snö :) Här har det inte varit nån ännu, men å andra sidan så gick det direkt från snö till sommar i april förra året...
hallå på er!
jag kunde inte hålla mig ifrån att ringa apollo och fråga när dom kommer ut med nästa vinters resor och jag fick svaret att i maj kommer dom ut. ska jag behöva vänta sååå länge innan jag får beställa?!?! :( hon skrattade åt mej för att jag var ute i så god tid... hehe
för övrigt så har jag en latisdag idag.. går runt o småstädar lite här o var och längtar tills imorgon då vi ska åka ner till goa glada göteborg o fira jul!! :)
Brud 2008:
Vad är det för lägenhet?
Lucy_:
Här har vi haft på minussidan hela dagen, men en jobbarkompis hävdar att det regnade när hon var ut för nån timme sen. Vill ha mera snö
Ina:
Vet hur det känns, ville ha katalogen i janurari i år, men fick vänta till april/maj innan den kom
Är det bröllopsresan du vill beställa?