• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • B & S

Fast han skulle ev kunna få jobb inom programering som han nu studerar till(en termin kvar) och då blir det minsann skillnad i kassan säger han....*hoppas*

• Brud 2008

Ja, pengar är ju det ständiga problemet... Jag har sjuk ångest för att vi bara har sparat 6000 kr och behöver typ det tiodubbla Speciellt nu när min fästman är klar med sin utbildning och ska flytta upp till mig utan att ha någon inkomst än så länge... Blir inte mycket över på 8000 ;)

Förresten, grattis InahjärtarAdam på er minusförsta bröllopsdag :D
    Jag tänkte på det härom dagen att det var ett år kvar för er nu... Dröjer ett tag för oss andra ännu dock :)

• Pumpkin

B & S:
    Ja, får han jobb inom programmering så kan han tjäna ordentliga slantar - speciellt med en utbildning! Fast om det blir mycket eller MYCKET pengar beror ju mycket på vad det är för utbildning/examan också. Vad har han studerat och vilken examen får han ut?

Brud 2008:
    Ni har åtminstone börjat spara, det har inte vi och vi ska gifta oss tidigare än er Usch, ååångest!

• InaHjärtarAdam

ett år kvar, ett år kvar!!! wohoooo, det är exakt ett år kvar idag! fatta, bara ETT ÅR KVAR!!!! :D:D:D

• Pumpkin

Ina:
    Lugn och fin Grattis! (Eller vad man nu säger )

• Brud 2008

MsNordqvist: jo, men er ekonomi börjar ju ordna upp sig nu, för oss är det tvärtom

• Pumpkin

Brud 2008:
    Ja, jag hoppas det iaf. Men nu när jag börjar få pengar så vill mamma av nån konstig anledning ha tillbaka pengar som jag lånat av henne

• InaHjärtarAdam

MsNordqvist:

hehe... nu har jag lugnat ner mej. fick bara en liten knäpp förut när jag kom på att det är ett år kvar just idag.

snart ska jag beställa min brudklänning!! :D

• Maggies

MsNordqvist: Jaa, precis.

InaHjärtarAdam: Så kul, ett år kvar! Värsta lite! Hoppas du hittar en klänning som passar!

• B & S

MsNordqvist
    vet inte vad det heter nu men det är den som är under magister??? tror jaaaa.....äsh int einne på såna ord eftersom ja inte brytt mig om Univ alls själv...vill inte vara en slipsknut hehe...
    Magister tror ja han måste göra 5år för o det varken idds han eller är intr av eftersom han kan tillräkligt ändå.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4