• clng

Jun/07

Hej Hopp

Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
    Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C

• Svar på tråden Jun/07
  • ~Annelie~

hehe... snurrigt värre va? :p
    Vi bor i Tyresö, gifter oss i Nacka kyrka (som är min m2b's kyrka som han konfirmerades i), har festen i Västerhaninge som vi hyr genom min far å styvmor..Lokalen e jättetoppen och kostar oss inte alls mkt.. :) Därav denna kompott

• Carro1978

Jaha Annelie då förstår jag.

• Juni07

carro1978: Oj bara 90kr för buffé...!! vilka har du kollat med då??

Kul att ni gillade festvillan ni med!

• Carro1978

Juni07

Good taste catering... Den buffen verkar super go. Vi ska även lägga till en rätt som vi själva tänker göra för att det ska bli lite mer + att några inte äter varken kyckling eller lax. Men det blir bra..

Ja Festvillan var ju kanon. Fin och rymlig. Hur många var det ni skulle vara igen?

Har du valt färger på ditt bröllop? Jag har ingen aning. Funderar rätt mycket men det är svårt.

• Carro1978

Juni07 förresten har du barn? Hur gamla i sådan fall? Minnet är kort Jag har en dotter på 3 månader.

• Juni07

Carro1978:

Ska genast kolla igenom deras menyer!!

Japp jag har två barn på 10 och 3,5 år

Jag har kommit fram till att det blir brunt och cream som blir våra färger,(trots att det inte är någon sommarfärg direkt) har gjort ett provkort/mall till inbjudningskorten, har köpt papper och tillbehör på Panduro.

Kommer att följa denna färg i lagom dos men inte i allt.

Funderar på att skippa blomdekrationer på borden när det är i början på Juni och kapa äppelträdet därhemma, förhoppningsvis blommar det då, dekorera med blommande äppelkvistar känns lite kul och lagom

• Carro1978

Juni07

Vi funderar också på att skippa blomster på borden. Fredrik är inte så sugen på det. Men vad ska man ha istället är då frågan? Det där med äppelkvistar var ju bra.

Färger är svårt speciellt på sommarn tycker jag. Känns som att man måste ha ljusa färger men jag gillar vinrött, eller typiska höstfärger som t.ex brunt....
    Ja vi får se. Min sambo vill typ ha guld eller silver + någon annan färg...hmmm kam man ha tre färger??

• shamrock

Hej, jag ska också gifta mig i juni 07. först hade jag bestämt mig för att ha vitt och creme eftersom jag också tycker bäst om brun och vinröd. färgerna kändes lite tråkiga enligt mitt tycke så jag valde till grönt som är en typisk vårfärg. Creme har med tiden också ändrats så nu är det vitt, grönt och gammelrosa som känns bäst.

• Carro1978

Det var ju fina färger. Jag älskar ju rosa

• shamrock

Kanske detta kan vara något även för dig!
    Jag hoppas verkligen att du hittar rättmen låt det ta lite tid så trillar det nog på plats. Lycka till.

Svar på tråden Jun/07