Jun/07
Hej Hopp
Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C
Hej Hopp
Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C
goldbride:
Sthlm brud & fest ligger på Horngatan 132
Söders klädestjänst & Högtidskläder finns på Hornsgatan 144
Bröllopskällan finns på Horngatan 83
Alla på promenadavstånd från Zinkensdamm T-bana
Jisses! Fanns det 3 butiker på hornsgatan!!?? Trodde det bara var en.. weeee :) värsta paraden man ska ta sig sen då :)en riktigt hornsgatans dag :)
Hejsan! får man lov att haka på denna tråden? Vi ska gifta oss den 30/6.
välkommen summergirl!!
I vilket område kommer ni gifta er??
*nyfis* :)
MrsNielsen2Be:
Kul att vi är fler den 9/6.
Jag känner min lite otålig just nu det känns som tiden sniglar sig fram.
Var gifter ni Er?
Vi kommer att gifta oss i Österhaninge kyrka.
juni 07... vi funderade på att byta till Österhaninge kyrka då vi troligtvis komemr att byta till en festlokal i västerhaninge.. men det är nog sent att byta, så det blir nog Nacka kyrka iaf
Annelie
Vi ska gifta oss några mil ifrån göteborg på en mindre ort.Hur långt har ni kommit?
~Annelie~
Ring och hör med Österhaning vetja!! ibland har man tur, och man vet ju inte förrän man försökt
Vad är det för lokal ni skall ha i Västerhaninge?
summergirl
Ja säg det.. haha.. så som vi velar vet jag inte om vi kommit nånstans just nu *hihi* Datum är spikat i allafall.. :p
Vi har bokat Nacka Kyrka och Storängssalen (festlokal i närheten) men funderar på Österhaninge kyrka i stället då vi nästan e 100% säkra på att byta festlokal..
Sen har vi en hemsida, har gjort enmall på fest- vigselprogram samt inbjudnings- och placeringskort.. Har valt ett färgtema..
Har tittat på en ungefärlig modell av klänning och håuppsättning jag vill ha..
Även blommor... Har ävenkikat på en ring,men vill prova den innan jag bestämmer mig.. :)
Juni07 .. Mittpunkten tror jag det heter.. Vi har bokat lokalen hela helgen,och är typ jättesäkra på att det är den vi vill ha.
8 månader kvar, ganska precis - känns som en evighet.
Har ni koll på läget nu, jag vet inte riktgit hur man ska fortsätta nu när det viktigaste är bokat och klart.
Har just gjort en mall till inbjudningskorten så det kanske känns bättre när jag väl börjar knåpa ihop dem samt vigselprogramet som går i samma