• clng

Jun/07

Hej Hopp

Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
    Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C

• Svar på tråden Jun/07
  • summergirl

Hej alla junibrudar!
    Har ett litet dilemma som säkert är jättelöjligt..Vill gärna ha lite synpunkter! Jag har hittat min drömklänning som jag är supernöjd med.Nu är det så att jag fått reda på att en annan tjej som bor i närheten ska ha precis en sån klänning på sitt bröllop.Det är visserligen ett par månader innan vårt bröllop och vi ska inte dit, men många av våra gäster ska och risken finns att min sambo kan råka se dem. Är det löjligt att haka upp sig på detta? Ville så gärna att min klänning skulle vara speciell..

• fröken Inga

Summergirl. Förstår att du känner så, frågan är kan du tänka dig att vigas i någon annan klänning än den du ställt in dig på att ha.

• Carro1978

Tycker du ska ha den klänning du bestämt dig för. VAd gör det om din sambo råkar se klänningen. Han ser ju inte dig i den. Och när han väl ser dig så kommer han bara se dig ohc hur vacker du är i den.

Så ta din drömklänning du och tänk inte på grannen.

• sandrabrud2007

summergirl

Överskattar du inte din sambos minne/uppfattning om klänningar? Absolut inget illa ment, men min sambo skulle inte komma ihåg att han sett klänningen tidigare...

• shamrock

Summergirl

Det är absolut inte lätt att hamna i ett sådant dilemma. Mitt råd är att du väljer den klänning du vill ha och som du trivs i, att andra har samma smak som du kan inte du hjälpa. Klänningar sitter olika på olika personer vilket gör att samma klänning kan kännas olika beroende av vem som bär den. Jag håller med tidigare skribenter, i frågan om din m2b, han ser den inte på dig och vet ju inte att du tänkt och valt en likadan. Välj det du helst vill och tänk inte på resten!!

• Carro1978

Då var man förlovad nu och vi kan nu berätta för folk att vi ska gifta oss i juni-07... Så glad och så roligt

• fröken Inga

annelie, den är jättefin!

• Junibrud 07

Annelie, tycker också den är jättefin! Hur mycket kostar den?

• ~Annelie~

tack!!! 4500 nånting får jag betala :)
    SÅÅÅnöjd!

Svar på tråden Jun/07