• clng

Jun/07

Hej Hopp

Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
    Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C

• Svar på tråden Jun/07
  • Gyllan

Jo inbjudan är skickad och klar.
    detta eftersom vi tyckte att det var lika bra. T.ex. om folk vill boka en utlandsresa (vilket jag vet att en av mina bästa vänner skall göra den perioden) eller göra något annat så kände vi att det var lika bra. Dessutom vet jag inte om jag kunnat hålla tyst med till alla att vi ska gifta oss.

Jo just det, fler saker som är klara;

*Frisör bokad
    *Ringen i princip utsedd, skall titta på ett ställe till!

• Carro1978

Blir lite stressad av att vara här inne då alla har kommit så långt. Vi har precis börjat...

• fröken Inga

Oj, vi skickar våra vid alla hjärtans dag har vi tänkt.

Cing
    Företagsam är ett ord som passar mig. Älskar projekt och vill få ut så mycket som möjligt av det här. =) Har en hel uppsjö av föräldrar som gärna ställer upp också. En av de få belöningar av att vara skildsmässobarn. =) 7 föräldrar är ju ett helt arbetslag.

• shamrock

Carroa1978

Stressad kan man lätt bli. Jag har inte heller kommit så långt. Det mesta finns i mina tankar än så länge.

• Carro1978

shamrock så är det för mig också. Ligger hela nätterna och planerar i huvudet så det blir ingen lugnstund för mitt huvud inte

KOm på inatt att jag faktiskte inte vill ha rosa. Dottern ska döpas nu i nov och där har vi rosa tema. Det får nog räcka även fast det är min favofärg

Funderar på lila

• clng

Fröken Inga,

Det är ju fantastiskt att du har ett backup team. Det skulle jag oxå behöva ha. När man jobbar heltid, skjutsar barn hela veckor till aktiviteter så har man inte så mycket tid att spela på till att ringa runt och kolla priser osv.

Men det ska gå och det ska bli bra. Det är jag övertygad om...

Keep up the good work brudar!

• fröken Inga

Cing.
    Ja du, då är det vekligen skönt att man kan hyra catering. Tid är pengar. haha... Du får se till att karln bär sin del av "bördan". De slipper ofta undan. Har du varit inne på tråden "tjänster och gentjänster". Där kan man hitta mycket hjälp.

• Carro1978

Hoppas alla mår bra och planeringen går framåt. Min står still för tillfället då vi även planerar dotterns dop

• fröken Inga

LÄngtar tills fredag. Då ska vi och våra föräldrar samlas och planera. Vi ska äta rätter som vi ska ha i bröllopsbuffén och provsmaka olika viner och champagnesorter. Pappa har köpt hem virke till ranoveringen av lagårns innertak och igår var jag och provade brudklänningar.
    Jippie!

• Carro1978

fröken inga det låter ju jättemysigt. HOppas ni får trevligt.

Svar på tråden Jun/07