• clng

Jun/07

Hej Hopp

Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
    Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C

• Svar på tråden Jun/07
  • Juni07

7 månader kvar, på torsdag för att vara exakt, för min del 9/6.

Känns som man nästan kan räkna bort nov-dec för jul och nyårs planering/fix.

Sen får man ta nya tag i Januari och jag känner reda nu hur mycket det kommer att vara då....trevliga funderingar dock

• Carro1978

Gyllan japp jag bor i haninge. Du med? Har inte kommit iväg till brandbergen än men snart

• Gyllan

Jo jag bor i Haninge. Hade sån tur att jag bara råkade titta förbi Brud i Centrum när de hade rea och hittade en helt underbar klänning, nersatt från 8000 till 2500! Så ja är så nöjd. Sen blev det självklart ännu bättre när mamma sa att hon och pappa bjuder på klänningen...

• Juni07

Vi verkar vara några stycken från Haninge här, kankse dags för en egen tråd snart

Brud i Centrum är helt suveräna, nu blev det inte så att jag köpte min klänning där men jag var där 3 grånger och provade och hade nästan bestämt mig när jag fick syn på den jag nu har hängade hemma

Har de rea fortfarande, men det är bara på klänningar va, såg ett par skor när jag var där....men till våren kommer det nog mycket snyggt i de "vanliga" skobutikerna

• ~Annelie~

HEHE..bor inte i haninge...meni tyresö.. inte så långt ifrån
    :)

• Juni07

Ja det är ju som samma sak nästan

Jo nu Haningebrudar (och ni strax intill )

Vi gifter oss i Österhaninge och har festen i Trollbäcken, men var tar man vägen sen, alltså på natten.
    Har kollat lite på dalarö!
    Hur har ni som också har festen i Haningetrakten tänkt, man vill ju kanske inte åka för långt eller det kankse kvittar....men fram för allt, jag behöver förslag på mysiga ställen...

• Gyllan

Juni07...

Skrev precis ett inlägg om det här med hotell!! Hoppas att vi får några bra tips..

Vilket datum gifter ni er? Vet ni vilken präst ni får?

• Juni07

Ja det får vi hoppas på, för själv har jag dåligt med uppslag?

Vi gifter oss 9/6 och nej, vi vet inte vilken präst vi får, jag tänkte jag skulle fråga det i Januari, de ville att jag skulle ringa igen i Januari och bekräfta allting och få lite mer info.

När gifter ni Er?
    Är det Österhaninge kryka för Er med?

• Gyllan

Vi gifter oss den 16 juni, i Österhaninge Kyrka vi med.

Tänkte mest kolla med präst eftersom min sambo är präst i församlingen..

• Juni07

aha, vem vet kanske vi får honom

När vår yngsta dotter döttes hade vi en präst som heter Per nångting Hillmer??...eller nåt sånt kanske hade han dubbelnamn, blir osäker nu, tänkte det vore kul med samma men jag vet inte om han är kvar eller om man får önska....

Svar på tråden Jun/07