Jun/07
Hej Hopp
Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C
Hej Hopp
Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C
tack!
Har alla haft en bra helg?
Hej svejs,tak Carro1978 som frågar.
Vi har äntligen bokat festlokal och det känns ju som ett stort+. Nu ska vi ge oss på maten. Vi ska ha buffe så är det någon som har någon bra cateringfirma att rekommendera?
Tjing
Cing.
Vad skönt att du har festlokalen avklarad.
Vilken stad ska du boka catering i ?
hallå fröken Inga,
Vi ska boka cateringen i Stockholm. Det finns ju hur många ställen som helst.
Från det ena till det andra,
Är det någon som är inne på att köpa ringar i titan och kan rekommendera något bra ställe? Vi funderar starkt på titan.
Det ser så stilrent ut med titan.
Clng
Good taste catering ska vi anlita och dem har massor buffer. Dels olika teman sen har de satt ut i olika prisklasser. Vi ska ha den för 90:- låter jättemumsig. SEn ska vi nog lägga till en rätt till som vi själv gör
Hej alla junibrudar, hur ligger ni till i planeringen?
Känns som det står lite still nu pga av mycket annat och snart kommer Julen som kräver sitt.
Att få klar alla inbjudningskort står nog på tur nu....
klänningen är köpt, ringar har vi bestämt med ej köpt ännu, behöver man dubbelkolla med alla man bokat upp redan nu, kyrka, lokal, fotograf, solist,catering mm eller det kanske räcker att göra det till våren...hans kläder ska vi ut och titta på till helgen hoppas jag...
Hej Carro1978.
tack för tipset på Good taste... Det verkar jättebra och billiga priser. Vi lutar åt buffen för 145kr.
Är det inte lite för tidigt att skicka ut inbjudningskort redan nu? Tänkte själv skicka i februari.
Är det någon som har valt en klänning från KIK? De har ju jättefina klnningar/kjolar.
Svejs...
clng:
Ja, jag har precis köpt min klänning från KIK.
De har helt underbara klänningar och 2-delade, jag har valt halterneckklänningen som är ny för 2007, hänger hemma nu
Jag tänkte inte skicka inbjudningskorten ännu utan bara göra de klara det är ju en del pyssel då jag gör dem själv och tiden är knapp om kvällarna, skicka ut dem gör vi nog i feb-mars ungefär, men vi har berättat för de flesta att boka in vårt datum
Hej alla!
Tänkte höra hur det går för er med planeringen?
Vi träffar fotografen nästan vecka för att gå igenom lite!