Jun/07
Hej Hopp
Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C
Hej Hopp
Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C
Juni07 jag har funderat på att göra ett besök så småning om i Brandbergen. De klänningar jag sett på nätet var himla fina. SEn har de väl rea nu också eller??
Har du köpt klänning eller?
Måste man ha solist i kyrkan?
VAd kostar en fotograf? Vi hade nog inte tänkt ha någon. Funderar på att köpa fina engångskameror och ha på borden så att alla kan fota när de känner för det. En kul grej.
Vilken cateringfirma? Vi ska ha buffe och har hittat den vill vill ha men inte bokat än.
Ska ni på bröllopsresa? Bokat?
Har ni barn?
Vi fick en dotter för snart 3 mån sedan så vi ska nog åka någonstan i europa i sommar och ta med henne... Men vi funderar på att bo på hotell kvällen/natten vi gifter oss utan henne. + att sen åka till Scottland själva slutet av nästa år... Vi får se
Carro1978: nej jag har inte köpt klänning ännu, men har några alterantiv, ska bara bestämma mig för vilken, på de flesta ställen är 3-4 månaders leveranstid så vänta inte för länge!
Man måste inte ha solist i kyrkan, men det är fint och stämningsfullt och blir kanske lite mer personligt kan jag tycka men det gör man som man vill!
Vi har anlitat en fotograf som inte är jättedyr (allt är relativt såklart) 4300kr för 1 timmes fotografering innan vigseln samt inne i kyrkan. Tänk på att med engångskameror kanske ni missar att få en bild på bara Er två, eller kanske har ni nån i bekantskapen som kan fotografera som kan ta några kort att ha som minne. Men för den delen kan man ha engångskameror också, det ska vi med ha
Vi har anlitat cateringfirman "Systrarna sisters" och vi skall också ha buffé, men har inte bestämt exakt vilken buffé ännu
vi har inte bokat någon resa men vi hoppas att det skall räcka till en resa mot slutat av nästa sommar.
Vi har 2 barn, en på 10 år som jag har sedan tidigare och en gemensam som är 3 år, de ska vara brudnäbbar!
Bor ni i Haninge också?
Japp vi bor i Vendelsö. Ni?
Oj det tyckte jag var lite dyrt för en fotograf. Vi ska ha ett litet budget bröllop. Ca 50 pers. Så då får nog någon i famiijen fota oss som vi kan spara + en massa engångskameror sen som blir en överraksning vad de tar foto på. Det kan bli skojigt.
VAd kostar en buffe där? Har du någon hemsida?
Hej
En till junibrud som vill vara med
Vi gifter oss 30 juni. Ska bli sååå kul. Men alla verkar ha komit så långt.
Vi har bokat festlokal, gifter oss i deras vackra trädgård.
Har köpt klänning, hittade drömklänningen på rea, ska nu bara bli av med tre kilo...
Fotograf är klar och inbjudningarna har jag nästan pejl på. Så nu är det bara resten kvar
Kattitzi då har du ju kommit rätt långt tycker jag...
Vart ska du gifta dig då?
Carro1978:
Cateringfirman systrarna sisters har en hemsida priserna varierar beroende på vilken buffé man väljer, kall eller varm eller tema det finns många att välja på.
www.systrarnasisters.com
Vi ska ha 40 gäster och rätt enkelt, men vill satsa på sånt som har värde i framtiden som fotograf ringar mm självklart vill vi ha en trevlig kväll också men den behöver inte kosta skjortan för det (hoppas jag)
Vi bor i Söderby.
Kattitzi: Välkommen
Juni07 kollade in den sidan men har hittat en billigare buffe som enbart kostar 90:- och verkar super go. Och man får tydligen smaka innan så att man vet att det är gott Sen ska vi göra till en egen bulgursallad så att det blir lite mer mat... Åh vad jag längtar
Nu har vi bokat festvillan till den 30 juni.. Så kul och den var super fin tycker vi
verkar som det är fler som bor åt tyresö/haninge hållet :)
Vi gifter oss i Nacka Kyrka, men har festen i västerhaninge (bor i tyresö)
Annelie hur kommer det sig att ni bor i Tyresö, gifter er i nacka och har festen i v-h`???
Festvillan verkar toppen och mysig. Fin altan att ha fördrink/skåla när man kommer dit.
När gifter ni er?