• clng

Jun/07

Hej Hopp

Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
    Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C

• Svar på tråden Jun/07
  • linda29

Vi ska gifta oss den 30 juni 07.Vi har bokat lokal och kyrka
    Hoppas de går bra för er

• Juni07

Ska gifta oss 9 juni 07.
    Har än så länge bokat kyrka, lokal, fotograf, cateringfirma.
    Försöker nu komma på hur inbjudningskorten skall se ut
    I morgon är det dags att prova klänning

• Junibrud 07

Vi gifter oss den 2 juni 2007 Vi har bokat kyrka, festlokal, coverband, frisör, hotell till bröllopsnatten, häst och vagn, solist och snart fotograf! Har börjat kolla på ring och klänning och ska snart börja göra inbjudningskorten.

• Tine

Vi gifter oss den 30 juni 07. Vi har bokat kyrka och festlokal och börjat plita på gästlistan så smått.

• Mandapanda

Vi gifter oss den 16:e Juni och än så länge har vi bokat kyrka, festlokal, band och gjort en förfrågan hos en fotograf som skulle kolla om han var ledig. Jag har tittat ut klänning till mig och tärnorna men inte köpt ännu. Jag har köpt in allt material vi behöver till inbjudningskorten också.

Just nu håller jag på att titta ut vilken catering vi skall anlita.

• linda29

Då har alla kommit längre än oss.Vi har bokat fotograf ,frisör ,solister i kyrkan.Så nu ska jag börja titta ut klänning till mig,dotter,systrar och till sonen också.Ska bli så spännande

• Mandapanda

Ja, just det. Solister har vi också bokat.

• ~Annelie~

2 juni här :)
    Har bokat lokal, kyrka, fixat mall till festprogram, vigselprogram och inbjudningskort samt har nu även en hemsida klar (kanske ändras, beroende på om vi byter festlokal - har två bokade)..
    Har hittat en cateringfirma vi tror vi vill ha,menkollar vidare lite till

Nu ligger vi på is till november.. :)
    I februari - till alla hjärtans dag - kommer inbjudningarna att skickas...

• sandrabrud2007

Vi gifter oss 16 juni!
    Min ring är köpt, solist till vigseln bokad, transport till oss, transport till gästerna, fotograf, kyrka, festlokal, band, bröllopsnatt, frisör är bokade. Känner lite panik över klänningen, då jag håller på att träna som fasen och äta nyttigt för att gå ner typ 10 kg till bröllopet, men klänningen skulle man ju behöva börja titta på nu! Är det någon som har samma problem som jag?

• ~Annelie~

shit.. börjar få lite panik nu.. vad alla letar klänningar.. har hört att det räcker med 3-4 månader innan.. men nu börjar jag ju undra

Svar på tråden Jun/07