Jun/07
Hej Hopp
Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C
Hej Hopp
Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C
Idag har jag hämtat tillverkad stämpel med vårt monogram på så nu är det bara att sätta igång med inbjudningskorten
Annelie
3-4 månader kan vara lite sent om affären kanske måste ta hem en speciell storlek eller modell till dig, det kan nämligen ta upp mot 3-4 månader om man har otur. Men än så länge är det ju ingen ko på isen Jag har inte heller kollat så mycket än
Vi gifter oss 9 Juni. Har bokat festlokal, köpt klänning .
Däremot inte kyrkan....Huuuu det har de flesta gjort ser jag.
Vi kommer från Sthlm men ska gifta oss på Gotland och har inte bestämt kyrka än. Ska nog försöka att bestämma det fort.
Men visst är det roligt med allt planerande
Hej tjejer (och killar om det finns nån hä)!
Vi gifter oss den 16 juni i Stockholm! Längtar!!!
Vi har:
* bokat kyrka
* bokat festlokal
* köpt min klänning
* spikat budget
* skrivit preliminär gästlista
* bokat fotograf
That's it! Men vi har ju naturligtvis tankar om hur allt ska gå till. Jag har haft en känsla av att jag är tidigt ute, men det verkar ju snarare tvärtom om jag jämför med er...
Sandrabrud, ha ingen panik för klänningen! Jag "råkade" springa på min drömklänning till ett OTROLIGT pris så jag var bara tvungen att slå till. Vill också gå ner i vikt (ca 5 kg) och var rädd att det skulle bli ett problem. Men eftersom min klänning har korsettsnörning kan jag gå upp eller ner nästan hur mycket jag vill och ändå passa i klänningen. Så - om du vill titta på klänning redan nu, så kolla efter en med korsettsnörning - då kan du justera den även om du går ner i vikt. Ett tips bara för viktnedgång, ta det lugnt. Jag har gått ner (och tyvärr upp igen) flera gånger. De gångerna jag gått ner för snabbt i vikt mår man inge bra alls och ser, trots en smalare kropp, trist, trött och glåmig ut. Du är säkert vacker redan nu, så satsa i stället på lite mer motion och lite mindre onyttigheter så ska du se att du blir fantastiskt vacker till den stora dagen (samma dag som min stora dag)!
Ska bli kul att utbyta tips och idéer här!
Kram på er alla!
Hej! Måste bara berätta. Idag har jag köpt min klänning. De är så fin. Efter att ha provat 15-20 stycken är man rätt mör men hittad en som va så fin och inte så dyr. Är så lycklig nu.
Kram på er alla
Sandrabrud, ok såg nu att du redan tränar. Vad jag menade var mer, satsa på hälsosamt leverne men stirra dig inte blind på vågen. Typ...
Linda, GRATTIS! Visst är det härligt. Jag köpte min för några veckor sen. Det var det första jag provade men den var RÄTT!
Vilken klänning är det? finns det någon bild på nätet?
Min ser ut så här:
www.maggiesottero.com/dress.aspx&searchId=630700943&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=341
www.steviesgowns.co.uk/catalogue/moreinfo_n.asp
Är så himla nöjd.Din va jätte fin. Va kul att du också hittat din
Linda, å jättefin!!! Vad roligt! Ja det känns ju fantastiskt när man hittat den rätta klänningen. Det är ju liksom en rätt viktig detalj.
Nu har jag hittat MIN klänning, efter mycket letande, känns så skönt!!! Trodde också detta skulle vara avklarat rätt fort men OJ vad jag har tittat och provat och bestämt mig och ändrat mig
Igår var jag i KIK butiken på Mäster Samuelsgatan och hittade en helt underbar klänning (2-delad) man vet verkligen när man hittat rätt. För att inte tala om servicen jag fick, Josefin var helt suverän!
Har också köpt allt till inbjudningskorten, det blir brunt och cremfärgade kort och papper till inbjudningns- vigsel- och fest programmen, har inte bestämt om detta "färgtema" också ska komma igen i duktning och dekorationer, hur tänker nu andra när det gäller färgtema ??
tjena tjejer! Vad kostade era klänningar *nyfis*