Jun/07
Hej Hopp
Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C
Hej Hopp
Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C
Vart har du köpt den då? Jättefin
Hittade modellen (en aspera) på "Brud i Centrum" :)
Behövde en strlk mindre så de fick beställa hem en...ska ta ca 3 månader tydligen.. Är sååååååååå nöjd *L*
Hörni brudar. Jag insåg nyss att det bara är 7 månader kvar så är det Juni! Herregud! Fan va nervis jag blir.
Om två månader ska klänningen börjas sys. Jag kommer aldrig hinna få en platt mage tills dess!
Annelie, Jättesnygg klänning. Bra pris!
7 månader kvar... Det kommer gå så fort. Klart att man börjg bli lite nervis
Hej fröken Inga och Micha.
Kul att ni har hittat klänningar! Själv åker jag ev till Ungern i vår där min moster kommer att sy min klänning.Spännande.Måste hitta mönster bara.
Nervösa??? Jag tycker 7 månader är låååång tid!
Lång tid? Tjena, fast tidsperspektiven kanske blir olika beroende på hur länge man planerat det här kalaset. Jag har i princip planerat mitt bröllop sedan 7 mars 2004 då vi förlovade oss och vi bestämbe datum förra vinter. 7 månader käns som tre sekunder för mig.
Ungern! I love! Se till att du åker till ett varmbadhus och skämmer bort dig ordentligt. Billigt tyg där också. Bra bra!
Ja, vi har varit förlovade i 10 år och jag trodde nog inte att denna tid skulle komma. Men underliga äro herrans vägar. Tror eller vill tro att jag har det mesta under kontroll till bröllopet. Jag har inbjudningskortn kvar att göra men sen är det mesta planerat och klart. Fast klar blir man väl aldrig till 100%. man kommer väl stå där den dagen och undra om man har glömt något.
Jag är född i Ungern och jag älskar oxå att vara där. Jag ska definitvt åka till baden och lyxa med behandlingar.
Sköt om dig!
cing.
10 år. Då har du väntat länge. Listor, massor av listor, förintar tvivlen på att man glömt saker.
7 månader till Juni. Hjälp det låter som imorgon.. Och jag som inte gett mig ut i klänningdjungeln än. Men ska ta en sväng förbi brandbergen snart.
Carro1978: Gör det, de är jätte duktiga där och själv hde man turen att hitta en på deras rea! 2500 istället för 8000! Toppen! Vet inte om de har nån rea kvar, men värt ett besök i vilket fall som helst!
Är du från Haninge?