Jun/07
Hej Hopp
Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C
Hej Hopp
Är det några som ska gifta sig i Juni/07?
Skulle vara kul och höra hur långt ni har kommit i planeringen./C
Juni07 ja jag behöver nog se en bild för att förstå. Blev lite krångligt
Var det dyrt att handla papper på panduro? Jag funderar på att handla på akademibokhandeln då min syrra har rabatt där så det skulle bli super billigt
Carro1978: Jag har inte jämfört priserna valde det som var enklast för mig.
Tror att Panduro ligger i "mitt i mellan" prisklass.
Vet inget om akademibokhandelns sortiment på papper men min känsla säger att det finns mer att välja på på Panduro, om du sen vill ha nån stämel eller sidenband eller nåt annat så är ju allt under ett tak på Panduro.
Samtidigt kan jag förtså att om man får rabatt är ju det värt en hel del också...
Juni07 det är ju mest rabatten som lockar på akademibokhandeln. Vi har inte så mycket pengar att lägga på bröllopet så jag vill ha något fint men samtidigt lite billigt. Men hittar jag inget där så handlar jag ju på panduro... eller någon annanstans...
Nu har jag bestämt mig. Det blev vitt, rosa och silver... köpte i alla fall inbjudningskort igår som jag ska göra själv och det blev dem färgerna. SEn får vi se vad det blir för färg på klänningen vill ju helst inte ha helvit men men det blir nästa problem
Kul Carro, att du hittat papper till korten, visst är det skönt när man äntligen bestämt sig.
Min klänning är i Ivory, det är ju typ vit men inte kritvit, jag hoppas hitta ett par cremefärgade skor ellet nåt åt det hållet, guld kanske, så det mjukar upp ännu mer.
Jag har inte tänkt på färgtemat när jag valde klänning!
Juni07 vill också ha typ den färgen på min klänning. INte kritvit precis som du säger....
KÄnner lite det där med att vitt är oskuldens färg Hehehehehe
för övrigt så är det kläningen som KIK har på sin förstsida precis här intill som jag skall ha
hahahaha
jag kommer att vara fyllda 37 och har två barn som går framför oss in, så oskuldens färg vore inte så passande
Juni07 näe det skulle kännas lite fel att ha vitt för min del. Jag har ju också ett barn och är 28 snart.
Men sen tycker jag nog och har alltid tyckt att ivory eller benvit är mycket finare.
Hallå,
Jag gär oxå 37 och har två barn så vitt?
Nä. Dessutom kör vi stadshuset. Jag har oxå hittat en klänning på KIK. De har ju såååå fina klänningar. Stilrena.
Clng