• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • skorpan_

_koko_

visst ska sambon med till Gyn!

Ang fotografi vid födseln så har jag en kompis vars man som har filmat det hela och visar det för alla som vill se! Hua, vill nog inte att någon ska se mig ligga helt öppen där inte..

• skorpan_

Sweetstreeet

Verkar visst som att alla tagit helg redan..
    Så trevlig helg allihopa! :)

• sweetstreet

skorpan!
    Trevlig helg du med!

Hoppas dina ömmande boopisar är bebistecken!! :)

• skorpan_

Sweetstreet

Ja, bim är inte förräns den 30.e så jag hoppas, men man vet ju aldrig.. :)

• Lapinette

Trevlig helg och visst jag ska försöka koncentrera mig på att sortera ut saker och packa kartonger inför flytten som sker om ca 2 veckor. Mannen är på intervju i Dublin och jag sitter själv hemma pga förkylning. Fick tacka nej till middag med väninna då det inte kändes rätt mot henne att träffa mig som är så hängig.

• Storasystern

Det är så frustrerande att sitta och vänta på BIM!!!!!!!
    AAaarrrgg!

• Lapinette

2 dagar kvar till BIM...men jag tror inte att det blir något den här gången heller. Känner absolut ingenting som skulle tyda på att jag är gravid.

• nenne78

hmmm. undrar om jag ens har någon ÄL den här månaden, min geleklump har inte dykt upp än! Förra månaden kom den på dag 16 (som nu var i fredags) och vi har nuppat som galningar så jag hoppas ju att den har följt med allt annat gegg ut. Detaljfokuserad, vem? JAG?? Det kanske var för mycket...

• _koko_

God morgon darlings!

Frågade sambon om han ville följa med till gyn och först stirrade han bara på mig, hahaha... Då förklarade jag att han inte skulle vara med vid själv undersökningen (iaf inte se mig), och då blev han lite mer intresserad. :)
    Får se hur det blir, han måste ju få ledigt från jobbet isf.

Hur går det med bim-tjejerna då, VILL HA PLUS I TRÅDEN!!! :)

Kram på er allihop denna regniga Stockholms-måndag.

• _koko_

nenne78 - jag tror att du bara inte märkt av den! Lite gegg har ingen dött av, eller...? :D

Svar på tråden gravid? när märker man av det?