• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart-lilla-frun!

Sweetstreet, Lapinette-
    Johanna N Gravid 2/10
    Snart-lilla-frun! 31 år , Gravid 4/10
    Bluebride20?? , Gravid 11/10
    Hoho, vi är faktiskt minst 4 som plussat i oktober!!! Inge roligt när ni skriver att iiiiingen plussat i oktober... Hoppas att vi får forts va me ändå!?

Grattis sockerbiten till graviditeten! Hur mår du?

• Telemarkgrrl

Jag har haft misäront med p-piller. Har precis slutat med pillrena och väntar med spänning på att se hur mycket värre det kan bli.

• _koko_

viktualia - jag åt ppiller i perioder mellan 20 och 25, och det var då mensvärken dök upp (när jag var 23), så mitt svar är sannolikt ja. Mellan 15 och 20 hade jag inget uppehåll.
    Fast jag hade ingen mensvärk före ppiller heller, så för mig var det inte något som kom tillbaka.

Herregud, har alla endometrios??

• _koko_

Snart-lilla-frun! - Jag upptäckte ju det sist jag publicerade listan, men innan dess hade vi fått för att oktober var en svart månad och det hänger nog kvar lite...

• Bröllopstokiig

Snart-lilla-frun!

Jag tror att vi är mest irriterade över att iiiiingen av oss som var med i början av tråden och även är kvar nu har plussat...
    Vi vill med! När man vill som mest känns det som att det dyker upp tjejer i tråden som säger att de har fått pluss, sen är de inte kvar, utan mer in o säga pluss sen borta...

• Snart så....

Usch vilket ruggit väder vi har i stockholm just idag! Var iväg några timmar och jisses vad ni har vart flitiga :D

CicciL: När tänkte du börja med ÄL-testerna igen? Jag tänkte börja imorgon, min mens kom ju tidigare än väntat...

• Snart så....

Sockerbiten: GRATTIS!! roligt, vilket försök lyckades ni på?

• Lapinette

Jag hade fruktansvärd mensvärk när jag fick min mens i 15-års åldern men sen jag började äta piller vid 18-19 så har jag inte haft något alls. Slutade med pillren efter smekmånaden och har numera ibland superont (som idag) och vissa andra gånger har det varit bättre. Vill dock kunna arbeta utan att sitta dubbelvikt så det blir att gå till läkaren (även en bra ursäkt till att gå dit och fråga om allt annat är ok).

Annars så sitter min arbetskamrat som jag delar rum med och pratar om sin fru som ska ha barn denna vecka. Det gör ju dagen inte lättare så att säga...

• Lapinette

Vi som är kvar (ej lyckats än) vilken omgång är ni inne på? Jag trodde vi hade testat 4 ggr men efter att ha suttit och räknat så är det faktiskt 5 ggr. UUuuuhhh! Förlåt om jag är otroligt neggo idag.

• Snart så....

Lapinette: Omgång 4 för vår del, fast tror att det var förra omg som ÄL verkligen kom igång efter 12 års pillerknaprande. Så hoppas så in i bäng på denna gången...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?