• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Höstbrud 2007

Lycklig?: Håller naturligtvis tummarna för er också!

• Höstbrud 2007

CiccL:När man minst allt anar det så brukar min m2b säga.

• _koko_

Tack tack. :) Skulle det stämma är det helt osannolikt, för vi hade bara ett riktigt försök den här månaden!

• Bröllopstokiig

Tjena tjejer: Inte någon full böjj i morse heller, undrar vad det är som inte stämmer med min ägglossning? Antagligen är jag lite onormal och kanske har jag först ägglossning på 16 dagen, hmmmm. Testar i morgon igen och hoppas på full böjj på testet Skam den som ger sig!

• Bellie

Vi väntar med spänning CicciL....

• Bröllopstokiig

bellie: ha ha ha DITO

• Zozo

Jag pratade just med ett kompispar som länge försökt fa barn utan att lyckas. Mannen hade da slutat röka och var övertygad om att det var DET som gjorde att det till slut fungerade. Inte särskilt vetenskapligt kanske men det later ju logiskt att det kan ha betydelse även huruvida MANNEN röker när man försöker skaffa barn?!

• _koko_

Det kan ju vara så att ägglossningen redan varit också, tycker det är knepigt det där... Hejjar på dig dock! :)

Men men... Jag har fortfarande min konstiga lilla blödning/röda flytning, är inne på 4e dagen nu. Har aningens "mensvärk" också.
    Får väl inget nytt att rapportera förrän efter helgen...

Saknar fruL?!

• _koko_

Zozo, det tror jag VERKLIGEN kan ha med saken att göra!! Roligt för dem!!!

• Bröllopstokiig

Zozo och Lycklig?

Hörreni, jag röker dessvärre. Tänkte sluta bums om jag var gravid, men nu kanske det är så att jag har svårare för att bli gravid för att jag just röker eller?
    Har alltid varit slank, så jag har nu ätit upp mig hela 4 kilo. Hoppades att det skulle göra mig lite mer fertil, men slutat röka har jag inte. Kanske ska dra ner på det då, om det går, nu... hmmmm. Har andra kompisar som rökt fram till de blev gravida, så jag trodde inte de kunde påverka så mycket. Skit med. Men m2b har snabba grabbar, det vet vi så jag slutar inte hoppas. Eftersom jag har varit gravid innan, så vet jag att jag kan, men det är ju 5 år sedan, hmmm och då rökte jag med, fast inte lika mycket.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?