• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

Tiima - trist att höra. Men du är fri att leta rätt på en präst som du trivs med. Själv kommer jag att vigas av min barndomskompis som är präst i en församling 40 mil bort...ca..

Var i Sverige bor du? Kanske kan jag tipsa om nån trevlig präst i din närhet...

• Magda84

tråkigt när det inte blir som man tänkt sig! jag känner också till många bra präster...var bor du?

• Fru Brorsson

Falkenberg. Tack för att ni är så snälla. Är inte i kyrkan så ofta så man känner inte till präserna så mkt. Men Blazejewski och Per Engström kan jag tänka mej.

• okt2006

gumsigos: det ser ut att vara en jättefin ros! Ska du ha något mer än rosor i buketten?

• okt2006

Linnea J: precis som du skriver så blir det nog inte så mycket tid som du har sjalen på dig! Dessutom tror jag inte den ser ut som ett lakan, för då ha du aldrig köpt den!

• viktualia

Tiima - lyckades hitta en datumlista där det stod att det är dags 21 oktober för din del. Maila mig på pratglad@tjohoo.se så ska jag tipsa om präst i din omgivning.

• okt2006

viktualia: om det minns vilken sida den var på så kanske du kan puffa upp den lite?

• viktualia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

OKTOBERBRUDAR
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)

4 okt - onsdag i oktober
    7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78, Alekto
    13 okt - Pixelina
    14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö, Montalba, Haapala, krille
    18 okt - chai
    21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07, Tiima
    28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza, LinneaJ, viktualia, Gumsigo, Helena R, lana2810
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    2007
    7 okt - höst brud 07 ,

• viktualia

vet inte om det är den senaste.. men jag fick svar på min fråga om Tiima... ni som inte är med får gärna skriva era datum så klipper jag in en ny lista sen...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5