• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Tilly78

Jag hade inga som helst krav på vad mina tärnor ska ha på sig så de får betala sina klänningar själv. Men håruppsättning och blommor står vi för.

• nenne78

vi ska inte heller ha brudfölje.

Vickan
    hihi, Jag älskar att lukta på nytryckta broschyrer och böcker. AAAH! *lättar 3 meter*

chai
    ooh.. semester. Känns som att jag inte haft någon, det är 6 veckor sen jag var ledig... Lyllo dig! Skönt att inte göra någonting också, man MÅSTE ju inte fixa något hela tiden. Ser fram emot bröllopsresan/ledigheten (eftersom vi inte vet var vi ska någonstans)

Vi gör bröllopsbestyren i skov. det är inte så många helger kvar att fixa något på så det känns lite stressigt. 2 rättare sagt, alla andra helger händer det något annat. Vilket också är bra eftersom livet trots allt pågår som vanligt...

Nu slutar jag för dagen! So long suckers! (inte menat till er, tjejer... )

• HelenaR

Ja har nu snackat me tärnorna.
    Dom köper sina klänningar själv och jag betalar smink och hårgrejs och blommor till dom =)

IMorn ska vi ha tärndam vi 3 ska ut och ha skoj på stan kolla kläder etc.

Lilla dottra får vara me sambon och killgänget imorgon =)

• Linnea J

jag har krav på min tärna.. inte så stora men hon fick fria händer först och hyrde en men nu ska det sys upp en klänning och då pratade hon mer om vad hon skulle använda överdelen till efteråt än hur den skulle vara på bröllopet.. inte kul att höra!½ sen är hon min syster så nu ska vi kolla tillsammans, mamma har köpt tyg och allt är bra igen.. hår, smink och skor fixar hon själv..

• Linnea J

det här med möhippa ser jag som en bonus.. får veta att en efter en blir mina kompisar gravida så då vet jag inte om de vill vara med på möhippetåg innan bröllopet.. jag håller tummarna för det men man vet ju aldrig! jag vill ju göra en massa kul, inte skämma ut mig på stan för det, hellre än att gå på spa.. det tycker jag är lite tråkigt och något jag vill göra med en vän istället.. eller sambon..

• Gumsigos

Vi ska inte heller ha följe, ja förutom våra barn. Känns skönt för jag hade haft svårt att säga till dem att de får betala själva och har inte ekonomi till att betala de också. Blir ju en hel del med klänning o smink o hår

• Magda84

svarta: jättefin sjal! var har du hittat den?

• svarta

Magda84

Den har jag köpt på KiK. Helt underbar!

• Magda84

svarta: den var jättefin! synd att man bor i en liten stad där de inte finns såna trevliga butiker!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5