• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Fru Brorsson

Viktualia-

Har mailat dej nu :)

• lana2810

Den här prästdiskussionen kommer till helt oanade höjder, som avslöjar både det ena och det andra. Men Tiima du har kanske tur, både min och Viktualias präst kanske är ledig din helg eftersom det är helgen innan hon och jag ska gifta oss.

• viktualia

fnitter... jaa... konsten att vara anonym får ställas mot omsorgen om andra oktoberbrudar... om Tiima inte får napp på mitt tips kanske du lana2810 har ett på lager...

• lana2810

Tja, våran präst blev visst omnämnd igårkväll när ni var i farten... Jag var lite besviken först att du Viktualia snott församlingens nya, unga förmåga - men efter ett samtal i samband med en begravning med "våran" så känns det riktigt bra ändå.
    Den alerte som är geografiskt bevandrad kan med 40 mil hit och 25 mil dit ringa in vår vän Vickan - hihi - Förlåt. Jag har visst avslöjat mig själv något alldeles oerhört som inte alls var tanken.

• viktualia

lana2810.... *asgarv* jag tror att vi får starta en gissningstävling... tror dock inte att nån kommer pricka in rätt håla... (för avståndet till min präst och din håla är bara en gissning...)

BT bidrar stenhårt till underhållningen och särskilt sånt här!

Hoppas att Tiima hittar nån präst som ni trivs med!!!

• okt2006

För egen del kan jag ju avslöja att jag inte precis suttit med kartboken i knät och gjort små anteckningar för att få veta vart viktualia eller lana2810 bor... Sorry brudar, men så intressant är det helt enkelt inte!!

• Fru Brorsson

Tack alla för ert engagemang!! Vi har hittat en präst som vi gillar, som tur var så var han ledig så han kan viga oss!!! Ringde till calligraphen och de hade redan hunnit trycka vigselprogramen. Men vi fick nytryck för halva priset iaf.

• viktualia

vaddå.. är vi inte intressanta *asgarv*... näee.... jag tror bara det här är ett uttryck för att både lana2810 och jag känner oss lite "avslöjade" när vi upptäckte vår märkliga koppling!

Grattis Tiima till fyndet av prälle! Kan inte låta bli att undra om det blev den som jag tipsade om eller inte! Hur som, hoppas ni trivs med personen!!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5