• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Fru Brorsson

Nej det blev en annan. Men tack så hemskt mkt för tipset, han var vårt andrahandsval. Nu känns det bra igen! :)

• okt2006

Men jisses, det var ju alldeles nyss som jag skrev nr 900... Undrar hur många vi hinner komma upp i???

• viktualia

tydligen VÄLDIGT många... måste säga att ni är ett väldigt trivsamt sällskap på vägen mot den stora dagen...

just nu hinner jag/vi inte planera bröllop ett dugg.. har dåligt samvete för cateringfirmorna som inte fått svar... men jag hinner inte... jaja... löser sig väl... tänkte hinna till floristen och guldfynd till helgen plus fixa mitt ena glas i glasögonen som har en minimal spricka... för HUR kul skulle det vara med glasögon med spricka på bröllopskorten???!?!? fniss fniss

• okt2006

viktualia: nä, det vore väl ingen "hit" om man såg sprickan på korten... Jag känner mig hyfsat i fas med planeringen och allt som ska göras. Klänningen oroar mig mest just nu, men annars så är det rätt ok.

• Tilly78

Oj oj, vad ni skriver tjejer. Har inte varit inne sen i går eftermiddag och då har ni redan hunnit skriva 4 sidor!

• nenne78

hihi, här hinner man knappt med!

Jag handlade strumpor igår samt ett blått strumpeband. Fatta att den fösrta butiken som jag var inne i sålde dem för 200 spänn, så jag avstod. För ett par strumpor som man ser igenom... jaja, "fyndade" på en mer tantig affär ett par för 119 kronor och blev förblindad av den röda prislappen så jag slog till.
    Jag vet att twilfit också har men de hade inte crémevita. Ja jäsiken vad snugg jag ska bli!

• nenne78

vickan
    laga med silvertejp, det blir ju festligt! fast du kanske tycker bättre om guld...

• viktualia

fniss fniss... silvertejp... saken är den att glasögonen håller ihop men som sagt... trist att se sprickan på bilderna sen... (lovar att INGEN annan än jag skulle se det.. men nån gång måste jag ju göra något åt det, så alltså gör jag det nu)

• lana2810

Vår fotograf sa att vi skulle låna likadana bågar som vi har men UTAN glas för att inte glasen skulle blänka på fotona. Jag blev förvånad, men jag tror jag lägger av mig mina glasögon eftersom jag fortfarande efter fem år inte trivs med att ha glasögon, och jag mest behöver dem när jag kör bil.
    Du kanske ska knacka bort glaset istället?
    ..säger Lana2810 som vet att det inte är intressant för er vem jag är och var jag bor, men som liksom skäms för att jag är här - framförallt nu på arbetstid. F-n nu får jag jobba länge ikväll igen för att kompensera.

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5