Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Tilly78
är det gelé som gäller eller? jag har inte frågat någon salong än och jag har ingen koll!
Tilly78 - du kanske kan inviga oss okunniga i denna farliga värld av nagelvård... hur funkar sånt där?
Naglar -tråkigt. Jag struntar i det. Mat och dryck -roligt. Nästa beslut gäller mousserande till fördrink. Svårt.
naglar är extremt trist. men det är väl bäst att se prydlig ut en dag när folk kommer titta på ens händer....
hej allihopa, nej, inbjudningskorten ska vi ordna med idag...de flesta vet att vi ska gifta oss snart men inte helt säkert när det blir...vi ville vänta med att förlova oss tills han kom till Sverige så vi har faktiskt inte förlovat oss än men det blir innan nästa helg, så mycket vet jag...alla ringar har vi redan, brudklänning, skor och slöja har jag redan...vi kommer bara ha bröllopstårta, kaffe, kakor, osv efter vigseln här i Stockholm eftersom vi sedan ska ha middag i Kalifornien för resten av hans släktingar och alla våra kompisar som inte kommer kunna komma hit...jag ska beställa tiaran idag och jag vet redan hur jag vill ha håret, fast inte vart det ska göras - har ni några tips? (Jag bor i Stockholm)...
Lycka till alla underbara brudan på den här sidan!!! Och glöm inte att koppla av!!
KRAM!
jag säger bara papercuts, hur klarar man sig från det? Jag har två problem vad gäller att se tiptop ut till den stora dagen. Jag skär mig på allt, och dessutom får jag blåmärken bara jag ser en dörrpost! Och eftersom jag bär en hel del på jobbet (kartonger, pappershögar) så har jag ständigt blåmärken dels på biceps och dels på underarmen så jag ser helt misshandlad ut. jag skulle behöva linda in mig i bubbelplast en månad innan för att inte vara gulochblå. Och ha vantar på mig! Tur att jag inte står vid monteringsbordet och använder skalpell längre, hihi, då såg jag ännu värre ut! behöver jag tillägga att det är inte jag som hanterar knivarna hemma?
lana2810
vi ska ha jacobs creek som mousserande, det var det de erbjöd. Jag tycker själv att allt smakar kattpiss för jag förväntar mig trocaderosmak. Och någon riktigt god champagne har man ju inte råd att bjuda packet på.
men nenne78 - så kan man väl inte ha det?!? du kan ju inte dricka en välkomstdrink på ditt eget bröllop som du tycker smakar ILLA... HALLÅ?!?!? Näe... föreslå att de smaksätter skumpan med något, varför inte göra kir - skumpa plus svartvinbärslikör - eller du med ditt skid/friluftstema - gör nån schysst drink med lingon, tranbär eller hjorton!
Skidtema? Om det är en härligt, ruskig höstdag kanske Gluhwein (eller hur det nu stavas) passat? Håller med föregående talare - man måste bjuda på något man själv tycker om! Därför går Asti helt klart bort i vårat fall som folk föreslagit oss. Vi gillar inte sött.
haha!
Kir och hallonsoda drack jag ju på festen då vi träffades! tihi! Ska framföra det... Hade inte alls tänkt tanken! tack!!!