• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

jag har haft glasögon sedan 11 års ålder och kan inte tänka mig att vara utan dem. har aldrig testat linser och tänker ha glasögonen på mig på den stora dagen. har dock glasögon "utan bågar" vilket åtminstone jag tycker är mer diskret och snyggare än med...

....skriver Vickan... som inte har så farligt dåligt samvete för att jag härjar här på arbetstid... bara lite...

• princess19

Hej allihopa, ojojoj va mycket ni skriver!!

Jag har precis bokat kyrka, kan inte fatta att det är sant!! Det är så synd att man måste vara medlem i svenska kyrkan för att kunna gifta sej i de flesta fina kyrkorna så det var jätte svårt att hitta nån, men det kommer antagligen bli seglora kyrka på skansen om vi inte hittar nått annat vi tycker om mer så klart...

vet ni om några slott man kan hyra för att ha vigsel och fest i? Min blivande man ÄLSKAR slott...

• viktualia

princess19 - antar att du inte ska gifta dig i oktober 2006... eller?!

Välkommen hit hur som helst! Viss stressfaktor börjar märkas hos oss som gifter oss i oktober i år... därav mängden inlägg...skönt att prata av sig lite...

• Gumsigos

Måste bara säga, Äntligen har jag fått fatt o bokat fotografen!! Så skönt, det har vägt så tungt att inte fått det fixat! Ännu en grej att pricka av :D

• afrodite_06

Iiiiiiiiih . . . måste prata av mig.

Vet att min m2b ska ut på sven6a på fredag med arbetskamraterna, de tar honom på jobbet.
    Vi berättar allt för varandra o jag har så svårt att ljuga o hålla tyst, när det är nåt kul som ska hända någon nära.
    Vi har gjort en överenskommelse att vi ska berätta för varandra om vi hört nåt om möhippa/sven6a och han frågade mig häromdagen (har vetat ett tag o hållt tyst) om jag hört nåt . . . jag sa NEJ men kroppen sa nog JAAAA . . . han trodde inte mina ord. (fast jag kämpade)
    Han blev ju duktigt nyfiken och frågade ut mig som bara den och kom fram till saker som ligger nära sanningen, fast jag inte sa nåt.
    Så jag har fått ljuga, vrida på saker, inbilla honom en massa mm mm, så nu äntligen tror han att det är dags nästa helg. Puuuuuh !!!

Men det bubblar i mig o jag vill bara säga det rakt ut, men självklart gör jag inte det. Så därför släpper jag ut det här !!!

Detta är så roligt, så spännande och härligt att spekulera o inte veta någonting !
    Har ju inte själv hört nåt om jag får nån möhippa och min sambo vet inget, eller så lurar han mig oxå. Jaja, det visar sig, lika bra att inte veta. Skönt att slippa kontrollen !!

Har alla ni oktoberbrudar fått era möhippor?

• Fru Kroon

Ingen hippa här ännu.

Jag både vill och inte vill bli hippad, jag som är lite av ett kontrollfreak skulle gärna vara med och planera hippan :)

• Tilly78

Ingen hippa här heller. Är lite nervös jag med..

• Kajza

:D jag har inte heller blivit hippad än. Har fullt upp varje helg till bröllopet så jag tror faktiskt inte att det blir något, inte innan bröllopet i alla fall!

• Fru Brorsson

Ingen hippa här inte.... :)

• okt2006

Kajza: något av det du är uppbokad på de närmsta helgerna kanske är fejk, för att avleda din uppmärksamhet??

Jag har inte heller blivit hippad, men tror att det kommer bli helgen innan bröllopet. Håller den öppen så länge...

afrodite_06: varför har ni kommit överens om att berätta om svensexa och möhippa? Det hör väl liksom till att det ska vara en överraskning, eller?

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5