Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
vi ska för övrigt ha jägermeister och red bull som drink - my favorite!
Du ser!! vad skulle man göra utan BT?!? fnitter fnitter!
halloj!
Jag har ett kanonbra medel som stärker naglarna och gör dem tjockare och de växer så det knakar nästan! har lyckats haft av en fast nu har jag haft dem HELA sommaren så jag är riktigt stolt över mig själv!
har alla ni skickat in hindersprövningen? ska lämna in den imorrn elelr på måndag.. tillsammans med namnändring förstås.. vore kul att höra något från prästen men det kommer väl..annars är det lugnt på fronten.. får dåligt samvete av att jag inte börjat med festprogrammen än.. fast jag vet inte hur jag vill ha dem.. skulle vilja ha dem på högkant men bredare än ett halvt A4 blir.. klurar för fullt hur det ska gå till.. får skära bort massor på A3 papper eller nåt sånt..suck
Jahapp då va det bara 1månad kvar för oss 7 oktober brudar. Jösses vad tiden flyger iväg. Har gjort klar bordsplaceringen och bordsplaceringskorten. Festprogrammen får man väl börja göra snart oxå.Vigselprogrammen får jag fixa när jag träffat prästen.
Linnea J - nej vi har inte skickat in hindersprövningen. Jag tänkte att det skulle vara smidigt att göra det ihop med namnändringen, men vi har ju inte enats om den biten än
Ha inte dåligt samvete för festprogrammen- det är faktiskt en hel del tid kvar! Vi får hjälpas åt att inte stressa upp oss i onödan!
Nu lämnar jag BT, vovven är otålig på att komma ut i svampskogen. Det kallar jag avstressande.
Hindersprövningen är fixad och den plus namnblanketten har landat hos prällen nu. (Han ville ha det så)
Lana2810 - jag känner med dig.. vår efternamnsdiskussion började ungefär samtidigt som vi blev tillsammans och slutade inte förrän ungefär när vi förlovade oss (fem år senare).... hoppas ni kommer fram till något!!!
Vi har också skickat in, och fått tillbaka, hindersprövningen och namnändringen.
en ny fördrink som tydligen ska vara jättegott och påminna lite grann om glögg..fast kall är - rödvin och cola blandat med mycket is! låter hemskt och jag har inte hunnit prova än men ska... min syster har smakat och bjudit sina vänner och ingen listade ut vad det var i..
justkall glögg trodde en av de bjudna..
skönt att de tinte bara är jag som inte skickat in hindersprövningen.. fast ska försöka göra det imorrn som sagt eller på måndag när ajg slutar tidigt.. orkar inte få det bevittnat så det går nog fortare att lämna in det själv. namnändring har vi inga problem med.. min sambo bytte bort sitt vanliga ssonnamn för sin mammas ovanliga flicknamn(tillsammans med sina systrar) vore dumt att välja mitt vanliga, dock inte samma, sson namn då!