Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Linnea J
kolla på biblioteket om den kanske finns i någon vispop eller liknande.
Linnea J: noterna ska finnas i
*Pop & visor 1
*Pop 99
*Pop, rock, schlager och visa 5
Gå till biblioteket och kolla!! Sen är det bara att kopiera - gratis! (undrar om jag precis tipsade om något olagligt nu? Strunta i att kopiera den i så fall, och ta med hela boken till den som ska spela.)
viktualia: jag tänkte också så - de får offras för varandra (skylla sig själva att de är knasiga), men tydligen är det vissa som absolut inte kan sitta bredvid varandra, för de inte tål varann.. Suck...
Blir nog till att göra som vem-det-nu-var skrev - någon får en knäppis på ena sidan och trevlig prick på den andra.
tack så mkt! ska tipsa om det om han inte hittar själv.. det kan vara så att han redan kan den eller har noterna.. olagligt eller inte fungerar det nog att kopiera.. även om jag lånar boken (och säkert inte bara jag) så kopieras det ur dem ändå.. fast en sån bok är nog inte allt för dyr heller idag! hahaha.. gammal musik är nog ett bra val
okt2006
haha! det var jag! Har haft samma problem själv så här har det pusslats bland galningar! Vi har så många som är tokblyga också, inte heller så lätt. Jag är själv en pratglad prick men hamnar man bredvid en blygis så har jag inte heller något att säga. Kul värre. Lattjolajban. Joråsatte. Jomen. Så de. Jahaja. Och bilen går bra?
nenne78: jag är också en sådan som ibland placeras bredvid blyga och svårpratade människor. Jag gör några försök att konversera, och sen skiter jag i det och vänder mig åt andra hållet. Elakt kanske, men orka liksom!!
apropå bordsplacering:
Vi har inte ens börjat än.. ser framför mig att det blir svårt att mixa ihop alla med varandra... risken är att det blir ett bord med "Vickans polare" osv... inte bra... fram med vinet helt enkelt...
apropå OSA-datum (denna UTSLITNA fråga):
Pratade nyss med pappsen... tydligen är vi drabbade av samma sak som alla andra.. Folk dröjer med att anmäla sig.. jaja... verkligen inget att hetsa upp sig över. bara ett konstaterande... Pappsen hade koll på 5 st ja av gissningvis 60 möjliga... hm.. deras telefon är ju inte illröd i alla fall...
... kanske ska sätta lite eld i baken på min bästis genom att fråga om hon kan tänka sig att läsa en text i kyrkan.....
viktualia: när har ni sista OSA? En hel del hörde av sig till oss sista veckan, så det kan nog även ni räkna med.
... japp det är det jag är säker på att de kommer att göra... alla är vi segast helt enkelt... 7/10 är sista dagen och bröllopet är 28/10. Och jag menar allvar: jag är verkligen INTE orolig... bara facinerad över ett nutidsfenomen!
Oj, det är ju lååångt kvar, ingen ko på isen!
(snälla säg att det är långt till 7 oktober, annars kommer jag inte kunna sova inatt!!)