• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Linnea J

en fråga.. hur ser ni vem som är inlägg nummer 1000? jag ser inga nuffror nånstnas.. konstig undran nu måste jag nog sova så jag orkar med de söta små barnen på jobbet imorrn..

• Tilly78

viktualia & nenne78:
    Jag har verkligen jätte hemska naglar. De skivar sig hela tiden och jag kan aldrig får dem långa.
    När jag skulle vara tärna på en av mina kompisars bröllop förra året så hade en nagelsalong ett provapå erbjudande på naglar som byggs upp med gelé. Jag har alltid velat prova men tyckt att det varit för dyrt. Så jag bokade en tid och det blev faktiskt JÄTTE bra. På mig höll de kanske 2-3 veckor.
    Nu när man själv gifter sig och alla ska kolla på ringen så kände jag att det hade varit kul att ha fina naglar igen. Så jag har bokat tid till torsdagen innan vårt bröllop. Har man hemska naglar som inte hjälper med nagelförstärkningsmedel så kan jag verkligen rekommendera detta.

• viktualia

tilly28 - coolt att de höll så länge.. jag faller nog för trycket och bokar tid någon dag innan bröllopet!

LinneaJ: Kolla precis under startmeddelandet på tråden... i mellanrummet mellan startmeddelandet och det som ligger överst på den senaste sidan - där står det vilket nummer vi är uppe i nu... detta inlägg borde bli 1072

• nenne78

ooh vilken dag jag hade igår!

var och provade klänningen, som inte helt oväntat fortfarande var för stor över tuttarna och över magen med , jag vill aldrig ta av mig den för den är så fiiiin! Köpte skorna och slöjan också.

Drog sen till frisören som bara skulle klippa mig och hitta passande löshår, men blev kvar där till 9 på kvällen för hon började prova att sätta i slöjan hur jag ville ha det och greja och det kändes verkligen jättebra med henne! Ska dit igen veckan innan bröllopet på riktig provuppsättning. *oiiih*

hindersprövningen och namnändringen är inskiickat för länge sen och därefter lämnat till prästen när vi träffade honom. Känns skönt att ha det fixat, även om det inte var så jobbigt att göra det...
    jag ska ha hans namn, som är norskt, och byter bort mitt gårdsnamn från Dalarna. Lite synd men jag har inte trivts med det och längtat efter att få bli av med det. Men folk tycker jag är galen...

Tilly, mina naglar är också hur tråkiga som helst. Sen kan jag inte låta bli att pilla sönder dom än mer om jag ser att det har börjat skiva sig heller... Men nu känns det bättre efter att jag har använt handcrémen även om jag fortfarande kan böja in nageln mot fingerspetsen som om det vore ett plektrum.

• okt2006

Jag är lite fnissig just nu för jag har fått ett panik-sms från min blivande att jag absolut inte får gå in på min skolmail för det är något mail som kommit dit av misstag. Om jag kollar förstörs överraskningen skriver han... tihi tihi

• Linnea J

hihihihi okt2006.. karlar är såå diskreta verkligen..

• okt2006

hehe.. han vill att vi ska städa lägenheten fast klockan är över nio en fredagkväll...

• secret_bride

Detta var den senaste listan jag hittade i denna tråd - har lagt till mig själv också på 14/10. (Är nyregistrerad här)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

OKTOBERBRUDAR
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)

4 okt - onsdag i oktober
    7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78, Alekto
    13 okt - Pixelina
    14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö, Montalba, Haapala, krille, secret_bride
    18 okt - chai
    21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07, Tiima
    28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza, LinneaJ, viktualia, Gumsigo, Helena R, lana2810
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    2007
    7 okt - höst brud 07 ,

• okt2006

han håller på att skicka en massa skumma sms också...

Välkommen secret_bride, va kul att få hit en ny!!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5