Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Okt2006
Tack!! Tyvärr kommer jag kanske inte tillföra så mycket till tråden vad gäller planering och så, eftersom vi kommer gifta oss i all hemlighet utomlands. Så matchande servetter och bordsdukningar och så kommer jag inte hjälpa till med
Det är lugnt! Du är varmt välkommen ändå! Vart ska ni åka?
vad kul för dig okt2006!! min karl visar inte en min om han vet något eller inte.. sånt får jag klura på själv!!! jag antar också att du kanske har fått besök så här på lördagmorgon.. vill veta allt om dagen efteråt!
själv ska jag ut och springa lite stafett med folk från jobbet.. Bellmanstafetten i Sthlm.. kul med en tur upp dit..
om 4 helger smäller det! idag ska vi ut och checka festlokalen, bestämma hur vi ska ha bord osv... så HImla KUL!
Jag ska på bröllop idag!!!! Har aldrig tyckt att det ska bli så skoj att gå på bröllop som idag. Va kul det ska bli att kolla på alla detaljer och eventuella matchningar av stolsöverdrag och servetter!
passade på att lägga till mej här när jag såg den...
va kul att gå på bröllop kajza!! Hoppas du får en underbar dag, och kanske lite mer idéer till din stora dag...
pussokram
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OKTOBERBRUDAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hedersbrudar: Ängla (april, fd 14 oktober) & felicia6 (12 augusti, fd 7 oktober)
4 okt - onsdag i oktober
7 okt - okt2006, Lindha76, Nillapilla, Caprea, Gitarren, TissTass, Storasystern, liten_kolibri, brud0610, Afrodite_06, tina14jan, oktoberbrud06, miaan, nenne78, Alekto
13 okt - Pixelina
14 okt - Fröken_06, Aka76, Torvan, svarta, Elemmire, LWI, Tilly78, oktober06, Fru Frö, Montalba, Haapala, krille, secret_bride
18 okt - chai
21 okt - Anna25, Zemiramis, MrsGlantz, brud 06 oktfd.blir fru 07, Tiima, princess19
28 okt - aircondition, KicksGirl, IOR1, Agouza, LinneaJ, viktualia, Gumsigo, Helena R, lana2810
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2007
7 okt - höst brud 07 ,
De ringde från guldsmedsaffären igår och berättade att min vigselring är färdig!! Hämtade den idag. Helt perfekt! Borstat rödguld med tre rätt stora diamanter som är nersänkta. Vill ha på mej den nu!!!
Har även varit på hälsokostbutiken och köpt:
*Mivitotal Flex (för att få i sej alla vitaminer så man håller bra imunförsvar.
*Sambucol (Som man kan ta i förebyggande syfte för att inte bli förkyld. Och som man kan ta i högre dos om man märker att man håller på att bli förkyld för att tillfriskna snabbare.
*BifAcid som gör att man håller magen i trim.
Ska även köpa Imodium för att ha om man skulle få akut diarré på självaste bröllopsdagen! ;)
Detta borde väl inte klassas som reklam???
idag har jag beställt nya glas till mina glasögon (för att bli av med glaset som är sprucket...). ingen billig historia, men rätt nödvändigt!!
var till blomsteraffären och diskuterade brudbukett... glömde min komihåglapp med fina blommor hemma - ärthjärna - men floristtjejen var jättetrevlig och jag ska tillbaka dit sen och bestämma mig.
har beställt vigselring också, ska ha en likadan som förlovningsringen - slät rödguldring utan stenar - ska lämna in min förlovningsring för putsning sen.
vår lista på DUKA hade hamnat på fel datum, så vi var där idag och påpekade detta.. tjejen skämdes inte ens.. men men.. ingen större skada skedd.. (tur att mamsen var så nyfiken att hon gick och hämtade ut en sån där lista och fick en för fel brudpar...)
hej brudar! Kul med lite nya namn här!
okt2006, hihihi! Hoppas du får en sjukt bra dag!
Tiima - kan man bli mer förberedd? Nu blev jag nervös för det också...
BARA 4 VECKOR KVAR GAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!
Idag har jag köpt linnetyg till rispåsarna samt kluttat ihop en caketopper... BBBAAHHHahahaha! Vi ser ut som två feta dvärgar! Försökte mig på att härma ultimate cake-figurerna, men det blev ju sisådär. När jag väl är gift kanske det kommer en länk med lite bilder på allt, så håll er till tåls flickor!
Sen har jag filat lite mer på festprogrammet, tänkte hitta lite allsånger men det är svårt! Vad vill folk sjugna?? Ska man skippa det och spara iofs bara 2 sidor? Fast jag har en som nog ingen annan har hört förut som är tokrolig som jag vill ha med. Så jag får fundera lite till. Min m2b kan ju inte bestämma sig för någonting så han är ingen idé att fråga... just nu står han i köket i arbetsbyxor (oiiiih) och bakar feta och olivmuffins till ikväll. Måste nog gå och ge han ett nyp i ändan för det är han värd. hej då!
på måndag ska jag ut och resa i norrland på lite kundbesök. Helt utan baktanke har jag bokat ett i Härnösand där vi köpt våra ringar, tänkte lämna in våra för putsning, gravering av hans samt kanske, kanske hämta ut min vigselring om den är färdig. Annars skulle de skicka den med posten men jag vill ju ha den nuuuuu. Beställde den i april...
Mitt panduropaket har inte kommit heller så något mer pyssel blir det inte den här helgen.