• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • viktualia

nenne78! Jag har bokat in ett sammanträde i Sthlm av ungefär samma anledning... kan spana på div detaljprylar... ska nog ta en sväng till Panduro och köpa ett litet kit till ett halsband... skulle vilja "renovera" det innan jag använder på bröllopet. tänkte byta nuvarande "snöre" till en sån där "vajer"...

• okt2006

Tja brudar, falskt alarm på möhippe-fronten!! Jag förstod nästan det för min blivande brukar inte vara så otroligt u p p e n b a r som han var igår... Men men, mailen och sms:en är ett faktum, så något skumt är i görningen...

• chai

iih... om två veckor bor vi i vår nya lägenhet...
    och min lilla nedräknare säger att det är 38 dagar och 3 timmar kvar till bröllopet...

• Fru Brorsson

Ska bli kul att gå på bröllopsmässa på Wapnö den 1:a oktober. Då har man förhoppningsvis det mesta klart, men det kan vara kul att titta iaf... :)

• viktualia

HoppochStuds!!! jag har fixat serveringspersonal!!! en bekant och hennes kompisar!!! störtnöjd!!!

• Fru Brorsson

Jag beställde ett eget designat coop medmerakort nu för nån minut sen. När jag slutfört beställningen och gjort en betalning kom jag ju på att jag har byat efternamn om 6 veckor.... *skrattar lite åt mej själv och min tanklöshet*

• Fru Brorsson

Ska bli så kul när oktober äntligen är här och höra era bröllopsberättelser innan det är ens egen tur! :)

• okt2006

ÅÅÅÅÅÅHH!!! Jag hatar bordsplaceringen!!! Vi har alldels för många "svåra" element att placera ut. Min blivandes helknäppa moster till exempel, vem är modig nog att sitta bredvid henne? Hennes bror har sagt till oss att han inte vill behöva sitta bredvid henne (som han alltid annars får göra...). Och hon kan inte sitta bredvid sin son och hans fru, eftersom frun och hon inte tål varandra. SUCK!! Det värsta är när man läser tips här på BT om hur man får en lyckad bröllopsfest - bordsplaceringen är numero uno!

• MrsGlantz

Hej alla oktoberbrudar!

Jag behöver verkligen er hjälp! Frågan har varit uppe såååå många gånger...är det ngn som har noterna till rid över skog från ronja?? I så fall skicka den till min mail besve79@hotmail.com
    Jag har fått den en gång och jag min dumma nöt har slarvat bort den.....gaaahhh...
    Snälla snälla...

• viktualia

okt2006 - jag tror på tipset att försöka lösa bordsplaceringen efter en flaska vin... ha ha...

kan du inte sätta mostern i änden på något bord så att det inte är så många som behöver "drabbas"??!?

är så nöjd över serveringspersonalen och nu har min m2b och jag ÄNTLIGEN lyckats bestämma solosång nr 2... "Som en saga" med Viktoria Krantz blir det - funnen här på BT - var annars?!?! *fniss*

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5