Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
viktualia: EN flaska vin verkade inte vara tillräckligt... Vid en bordsände ska bandet sitta, och vid en annan sitter värdparet. Det finns då en bordsände kvar, men alldeles för många skumma typer som skulle behöva en egen bordsände... Problemet är alltså att vi har för få bordsändar!!!
"Drabbas" skriver du, jag kallar det för "offras". Vilka ska vi offra?? Man vill ju inte offra syskon eller nära vänner. Det blir de stackars avlägsna vännerna och släktingarna som får offras till knasbollarna... Stackarna..
okt2006
kompensera den stackaren som hamnar bredvid tokan med en riktigt kul typ på andra sidan! Då är det ju ingen katastrof eftersom den då kan tycka att det blev lyckat ändå.
viktualia
grattis till serveringspersonalen! Som en saga, är den bra eller? Har också sett så många som verkar helt såld på den... Vi ska fråga hon som ska sjunga åt oss om hon hellre vill välja en låt själv, för hon har svårt med Elin sigvardsson - alltid samma känsla eftersom den är ganska låg.
Tiima *fnissar* låter som en grej jag skulle ha gjort...!
Nu ska jag och simma någon km så jag får snygg ryggtavla i min snygga klänning
Liiiiite sent påkommet så jag får hoppas att min kropp fattar vad jag vill den ska göra...
okt2006
måste borden sitta fast i honnörsbordet då? Om inte får du ju dubbelt så många bordsändar...
jaja, jag SKA gå, men det är så svårt att slita sig ju! Måste ju ha hunnit härifrån innan P kommer tillbaka från sin träningsrunda och hittar mig kvar framför datorn.. PINSAMT! Man måste ju dölja sitt missbruk!
okt2006 - alldeles för få bordsändar... *asgarvar* kan du inte sätta knasgökarna tillsammans då? så offrar du dem för varann... problemet är väl att knasgökarna brukar ha olika profil på galenskapen och inte funka att sätta tillsammans... näeee.. lider med dig!
Jag tycker att "Som en saga" är rätt lagom smörig. Hela texten hittade jag är på BT och sångerskan har en snutt av låten på sin hemsida som man kan lyssna på. www.viktoriakrantz.com
Snygg ryggtavla.. nenne78... du är snart misstänkt för att vara bridezilla.. men inte riktigt... för då skulle du ha börjat träna för månader sen.... *fnittar*
vickan
ja, tendenserna kommer och går...
hm, svårt att simma när de stängde för 3 timmar sen... Hela dagen har gått åt till sova, pizzaätande och en sväng till 150-årsjuibileet på järnvägsmuseet. Jo vi är bakis idag
själv ägnar jag mig åt att skissa på vigselprogrammet... *fnitter* min m2b är verkligen traditionell av sig... skakar på huvudet... jaja... det blir nog bra... ( japp vi är kyrkliga båda två, olika samfund och inriktning dock). Min m2bs favvofras är " så SKA det väl vara!"
Och mitt givna svar: Det finns inget SKA, man kan tänka själv....
*asgarv*
oj i dem här tråden missar jag typ 5 sidor varje gång!
vi va och kollade å vår festlokal igår och de kommer bli sååå bra!!! är verkligen glad, nu ska vi försöka vå tag i runda bord... går åt en held del till 150 pers...
var kan det finnas noter om jag inte hittar dem på notpoolen?? vill ha på no matter what då min kusin ska spela den på tvärflöjt..