• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Linnea J

ett bakslag i mitt inhanldande.. har köpt en sjal från HM idag.. en benvit med slivermönster i kanterna. den var bred och fin, går ända ner till midjan när jag har den över axlarna.. sambons reaktion var.. den ser ut som ett lakan! hmm men har nog kvar den ändå.. jag hoppas på att jag inte behöver använda den så mkt under kvällen..hihihi..kul reaktion

• svarta

Vi måste nog också ringa till kyrkan och höra så att dom inte glömt bort oss...

• Linnea J

inhandlande ska det stå :)

• Gumsigos

okt2006 jag har tänkt på en liknande ros, fast den heter Circus, ska se om jag hittar bild

• viktualia

Tiima - min bestämda uppfattning är att vi SKA klara oss med 60 papp.... det visar sig om det lyckas.....

• Fru Brorsson

GRRRRRRRRRR!!! Prästen ringde precis och sa att han är upptagen med ett konfermationsläger när vår bröllop är. Jag som beställt vigselprogram idag....

• caprea

Tiima vaddå? trots att ni bokat honom?

• viktualia

Tiima - taskigt, men jag antar att ni blir tilldelade någon annan tjänstgörande präst eller?!?

...till er andra: jag måste säga att jag råder er andra att inte beställa vigselprogram utan att dubbelkolla med prästen först!

• Fru Brorsson

Jo, men den andra prästen kan jag inte med! Han var med på en begravning och det kändes så väldans frireligiöst... :(

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5