Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
jag kanske överdriver liiiite.
nenne78... känner igen känslan. jag är dödstrött men ska prestera en byråkratisk text till om två timmar... orkar knappt samla huvudet mer än till att skriva här på BT.. Undrar hur man förklarar det för chefen?!?
men bordsplaceringen behöver du ju inte stressa upp dig över än. det gäller att ha en stomme men sen förändras den säkerligen in i det sista... dags för ny vinflaska och SEN bordsplacering.. (vi har inte ens sänt frågan en tanken än)
vickan
det behövs nog en hel box...
Nä, jag orkar inte ta tag i det andra. har pratat med posten om en adressering som ska gå ut i omgångar men till olika postnummer så kortet ska ha olika avsändare och jag fattar inte vem som ska ha vad och fastighetsselekterat hit och följesedel dit och kabrak där dog hårddisken.
stackars Nenneplutt!!! skickar över några sympatikramar!!
här är det EU-byråkratisvammel som jag ska prestera... hur meningslöst som helst, ingen kommer läsa texterna.. men ändå måste de skrivas... och gärna kilovis....(japp, ingen idé att räkna i antal sidor... bättre att räkna i kilo papper..)
å så är det fredag dessutom...
Då borde man vara alert.
japp ... fredagar är dåliga dagar..
Alert?! vad är det?? sovande - japp!
zzzzzzzzzzzzzzombie
näe nu är det snart dags för min halvtimmeslunch.
nenneplutten stämplar ut!
viktualia (jag har inte hunnit gå än..)
det låter ju hur kul som helst det du gör *gäspar*