Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Magda84: jag köpte en cape via BT som tyvärr var för liten för mig. Jag har sålt den vidare nu. Istället har jag köpt en sjal på H&M.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska ha över min klänning. Jag har köpt en liten bolero på samma ställe som jag köpt klänningen men jag vet inte om jag vill ha den.. hmm.. svårt när man inte vet hur varmt/kallt det kommer att bli.
okt2006:
har du köpt den sjalen nyligen? hur ser den ut?
Magda84: ja, jag har köptden för att par veckor sedan. Den är vit med guldtrådar i. Den kostade 59 (eller var det 69?) kr så det är alltså ingen sidensjal eller så. En helt vanlig sjal från deras accesoaravdelning!
okt2006: då ska jag kolla det. är den stor? kan ju vara värt att köpa en så man inte står helt utan. än om man skulle hitta en cape senare...
Jag har också tänkt så - att om jag hittar något annat så har jag ändå en fin sjal till hösten!
Den är ca 40 cm bred och 150 cm lång. Det är fransar i kanten.
Det är inte den här?
shop.hm.com/shop/do&dept=DAM_ACC_MOS
Jag kommer inte direkt till någon sjal... Gör såhär: högerklicka direkt på bilden och välj egenskaper. Där hittar du adressen direkt till bilden. Kopiera den och lägg in den här!
står att det är en halsduk...
shop.hm.com/media/products/440/DL440_56186_11111_11_0027.jpg
Nä, det är inte den. Inte sådär långa fransar, och så är guldtrådarna vävda i smala linjer som bildar rutor. Kunde inte hitta sjalen någonstans i shopen. Du måste nog gå in på h&M och kolla!