• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Elemmire

Tack för all hjälp, sitter och läser och letar för fullt.....

• viktualia

Jag har redan svarat.. .tycker fortfarande den där pannacottan lät mest udda och jag älskar udda mat! hi hi hi!

• okt2006

Jag vet vickis pickis, men kanske nån annan vill?

• viktualia

vickis pickis - *Fnitter* tänk vad skoj det är med alla galna smeknamn här alltså...

Mitt riktiga namn har väldigt lite med Viktualia att göra.. roligt!

(om nån missat det så är Viktaulia ett av Pippi Långstrumps namn)

... skriver Vickan som har hysteriskt mycket att göra på jobbet och alltså dessutom måste hänga på BT... HELA tiden... *suckar... avgiftningskur tack..*

• Elemmire

Så, nu har jag kikat runder. Psalm 84, 411, och 834b låter bra för mig, får höra med den blivande sen när han kommer hem vad han tycker.

Nu har jag tittat på ingångsmusik också, hittade en massa på kyrkomusik.se. Ska ni ha olika in och utgångsmusik? Vilka i så fall? Min älskling har i flera år gått och nynnat på Brudmarch ur Lohengrin av Wagner. Så den får det väll bli. Men tycker om Canon in D av Pachelber också. Men den är lite mer som intågsmusik också tror jag.

• okt2006

Vi kommer ha Mendelsohns (stavs?) bröllopsmarch som ingång och The Trumpet Voluntary som utgång.

• Elemmire

oj, nu har jag suttit här sedan kl 9!!! måste väll gå

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5