Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
okt2006:
okej. men jag ska kolla på hm när jag är in till stan nästa gång.
Idag har jag fått lite gjort. Känns bra. Har mailat DJ´n och kollat om han hittar den musik vi önskat (tydligen hade vi väldigt ovanliga önskemål...), och festlokalen för lite logistik, och även ringt ett ställe och bokat tid för tårtprat. Det går framåt, minsann!
Väntar nu bara (positivt tänkande) på svar från 16 gäster , och de har till söndag på sig att höra av sig.
Det ser ut som att det som blir kvar till sist att fixa är våra kläder. Vet ju fortfarande inte om jag kommer komma i klänningen jag har, eller inte. Magen börjar växa nu.
tjohooo!
min morbror ringde... han kan inte ta ledigt från jobbet, så han kommer tyvärr inte på bröllopet, men han kommer på lysningen... och han tycker det ska bli roligt att få träffa C och hans släkt, och att få träffa min pappa igen...
och inte ett ord om att jag skulle vara besvärlig eller göra fel!!!
*hoppistuds*
trodde aldrig jag skulle bli så glad av att nån ringer och tackar nej till bröllopet... men jag blev verkligen jätteglad... inte för att han tackade nej till bröllopet, utan för att han var trevlig...
*hoppistuds*
på fredag går svarstiden ut... hoppas de flesta hör av sig självmant... väntar fortfarande på svar på ca 30 inbjudningar...
MiaMoore: vad spännande med magen!! är det första?
Vi har sista OSA imorgon och väntar svar från ca 20 pers... drygt!
Magda 84: Jag köpte en cape som var för liten, oktober06 cape från början tror jag som även var för liten för henne. Jättefin, men man bör nog vara en 36:a för att gå i den! Om någon är intresserad så hojta det får nog bli en sjal för mig med till slut!
Har precis fått reda på att min man ska bli svensexad sista helgen i september. Har ni hört något? Nu återstår det bara hur jag (vi) ska lura honom utan att han fattar... Jag är så dålig på att inte avslöja mig
Min blivande ska också bli svensexad sista helgen i september, alltså helgen före bröllopet. Blir ju inte så svårt för honom att lista ut, när det inte finns några andra helger kvar...
det stämmer att det är min cape som Anna25 köpte. När jag köpte den så skrev säljaren strl 38-40, vilket inte kan stämma. strl 36 verkar mer rimligt. Det är en jättefin cape!
okt2006: var köpte du den capen? hur såg den ut?
Magsa84: jag köpte den av en på BT Köp&sälj. Den såg ut som en... cape
Anna25 kanske vill sälja den till dig, hör med henne!
Anna25: har du nån bild på capen?