• okt2006

Oktober 2006 - tråd 5

Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5
  • Gumsigos

Svarta var har du hittat de snygga skorna? Läckra! Vad ska du har för klänning?

• Gumsigos

Magda84 håller med dig, Kristianstad har inte heller så roliga affärer....

• nenne78

åååh! vi var på bröllop igår! Nästa gång är det vi!!!! Det var väldigt fint i en gammal fäbod i dalarna och sen fest i en bystuga. Som väntat var festprogrammen jättefina!!! Skit, nu måste jag börja om med våra.. Det som jag tyckte var smart var att de hade etiketter (typ jul-) där det stod till brudparet från ________ som de klistrade på alla paket och skrev vem det var ifrån. Då behövdes ingen tejp till korten eftersom paketet var märkt redan. Självklart var även de specialdesignade...

• nenne78

jag vill ha en TILL möhippa! Det var så länge sen och så himla kul!! Lylllo er som har det kvar!

• nenne78

eftersom vi har nästan lika mycket folk på vårt (de 117, vi 96)är jag rädd att man inte hinner träffa alla och prata med dem, vi hann inte byta många ord med brudparet på hela kvällen. HUr ska man ha tid för alla??

• MrsGlantz

svarta!! Jättefin sjal, är ute efter ngt sådant...vet du om den fanns i brunt? chokladbrun....och vad kostar den?

• svarta

Gumsigos

Skorna har jag köpt på LaRedoute på internet. Dom har en massa fina skor! Jag ska ha en vid fodralklänning från Kik. Väldigt enkel och "ren".

MrsGlantz

Sjalen fanns i massa olika fäger. Någon chokladbrun såg jag inte, men då skull edet komma en ny leverans senare i veckan med lite mörkare fäger. Ring och fråga. Sjal kostade 498:-

• MiaMoore

Lite problem här... Var på KiK igår, köpte den underbara spetspolo som syns på bild längst ned på sidan här, den passar så bra till min klänning. Det jobbiga är bara att min klänning passar mig NU (om man ska vara kräsen är den lite för tight redan nu), och kommer ju inte funka om fem veckor, med tanke på hur magen börjar växa.

Jag vill ju verkligen ha den klänningen vi låtit sy upp. Kanske kan det gå att lägga ut den ett par centimeter, vi får se. Hoppas! Och den som var så stor då jag fick hem den i våras! Då var det frågan om att sy IN den...

Älsklingens kläder är nästan klara i alla fall, känns bra. Nu är det bara tårta, blommor, festprogrammet och bordsplaceringen. Väntar på svar från 10 personer, de har 24 timmar på sig innan jag börjar jaga dem...

• viktualia

smart med etiketter till paketen! ska lägga det på minnet!

annars är jag verkligen helt passiv på bröllopsfronten... ser framemot ny energi om nån vecka....

• Gumsigos

MiaMoore håller tummarna att du ska komma i din klänning trots magen, när ska du ha? Jag skulle själv vilja bli av med min sen vi fick våra, för att inte tala om rumpan :) går det att få bort de på 7 veckor?? Har börjat träna igen sen förkylningen.

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 5