Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
MiaMoore: plisserad Dior-kjol låter osm ett fund i dagens läge? Du har månne inte sparat den?
Asså.. ursäkta att jag stavar som en kratta!! Ett FYND ska det förstås vara och ett ! istället för ?.
okt2006; Ja, det låter kanske inte så dumt, men problemet var att kjolen hade ett mönster också. Svårt att beskriva det men du vet hur sjalar kan ha mönster av rep? Repen brukar vara guldfärgade och ibland finns även ridattiraljer i mönstret, så hade kjolen. Usch, förklarar verkligen uselt! Är det någon alls som begriper vad jag menar?
Jag tänker på en gammal tantsjal med typ rep på, sjalen i vitt, blått och rött. Om det är så du menar så läter det riktigt gräsligt! Synd att den inte var vit med svarta prickar eller nåt
Vickan is back!!!
Partyturnén är över och jag är hemma vid datorn igen! Lattjo värre!! (både helgens partyn och att vara tillbaka hemma vid datorn)
Nu har vi troligen löst pianistfrågan (komp till solisten) och den tillfrågade personen föreslog dessutom att solisttjejen och han ska sjunga duett... skulle nog blir URCOOLT!
Vad gäller Duka: Vi fick några papperslistor att fylla i och tog med oss det hem. Har efter flera års dividerande lyckats ENAS om vilken färg det ska vara på servisen - helt otroligt! Han är helt enkelt min drömprins!
Har träffat rätt många inbjudna och alla har tackat för inbjudan och alla låter som de ska komma - skoj skoj skoj!
Tilly78
Sjalen kostade 498:- Har ingen bild, men jag ska se om jag kanske kan ordna en.
Senaste nytt på gästlistefronten:
86 pers bjudna, 61 har tackat ja och 4 har tackat nej. Det går framåt!
Svarta:
Kanon! Jag bor inte i Sthlm så det hade varit kanon med en bild.
här går det framåt med inbjudningarna.. 66 har tackat jag och 8 har inte svarat än.. ingen har sagt nej än så länge!! riktigt kul faktiskt!
vi har osa till 31 augusti, hälften har inte svarat än.... lite trist.. men men de kommer väl sista veckan nu...